Atidžiai patyrinėk visą info prie sąskaitos už liepos mėnesį, gautą rugpjūčio pradžioje, - joje bus nurodyta, kad nuo rugsėjo 1 d. keičiasi planas..... Ir kad, jei nesutinki, gali nutraukti sutartį....... "amenox" parašė naujienų news:pqn7f5$5fk$1@trimpas.omnitel.net... Jie ten labai greitai, iš pradžių mokestį ir paskui dar skolą, tik pyst. :) "Rimas" wrote in message news:pqn46l$2ti$1@trimpas.omnitel.net... On 2018.10.23 15:08, amenox wrote: > Nei į mobilų nurodytą, nei į emeilą, nei galų gale paprasto laiško > nurodytu adresu negavau. Šiaip aš nieko prieš kai keičiamas planas > neinformavus, bet aišku turima galvoj kad finansinė to klausimo pusė nuo > to nesikeičia. Dabar mėnesinis mokestis buvo 0, tapo 5. Tada visi pradės > taip, pakeli mokesčius kokios nors paslaugos ir paskui kai kas ateina > aiškintis tai tipo "gi siunčiau SMS, negavote, tu matai kaip...". > Būtent - jei paslaugos brangsta (ar ir iš vis keičiasi kardinaliai), turi būt kažkoks fizinis veiksmas iš vartotojo pusės: įrašytas pokalbis, atsakymas į sms, laišką ir pan. Jei to nėra, siunti įspėjimą (vieną, kelis kart) ir jei jokio atgalinio ryšio nėra - nutrauki paslaugos teikimą. Na kaip spotify, deezer ir pan atvejais. Chujarina jie ten kelis email, tipo mol, negalim bapkių nuskaityt ir po kelių dienų bac - Premium numuša į Free ir viskas..