tai bet tai blet. SMS netinka, sąskaitoj netinka, email netinka, tai kaip jie turi pranešt? Pašto karvelį su antspauduotu laišku atsiųst? On 10/24/2018 12:51 PM, Fuga wrote: > Tuo Telia ir naudojasi... > O po to aiškina - mes pranešėm..... > Pasirodo - iš tikrųjų pranešė. Kažin ar gali skųstis, kad neinformavo? > > > "Tomas" parašė naujienų news:pqpf3c$q58$1@trimpas.omnitel.net... > > O kas nors skaito sąskaitas? > > On 2018-10-24 12:41, Fuga wrote: >> Atidžiai patyrinėk visą info prie sąskaitos už liepos mėnesį, gautą >> rugpjūčio pradžioje, - joje bus nurodyta, kad nuo rugsėjo 1 d. >> keičiasi planas..... Ir kad, jei nesutinki, gali nutraukti sutartį....... >> >> "amenox" parašė naujienų news:pqn7f5$5fk$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Jie ten labai greitai, iš pradžių mokestį ir paskui dar skolą, tik >> pyst. :) >> >> "Rimas" wrote in message news:pqn46l$2ti$1@trimpas.omnitel.net... >> >> On 2018.10.23 15:08, amenox wrote: >>> Nei į mobilų nurodytą, nei į emeilą, nei galų gale paprasto laiško >>> nurodytu adresu negavau. Šiaip aš nieko prieš kai keičiamas planas >>> neinformavus, bet aišku turima galvoj kad finansinė to klausimo pusė nuo >>> to nesikeičia. Dabar mėnesinis mokestis buvo 0, tapo 5. Tada visi pradės >>> taip, pakeli mokesčius kokios nors paslaugos ir paskui kai kas ateina >>> aiškintis tai tipo "gi siunčiau SMS, negavote, tu matai kaip...". >>> >> >> Būtent - jei paslaugos brangsta (ar ir iš vis keičiasi kardinaliai), >> turi būt kažkoks fizinis veiksmas iš vartotojo pusės: įrašytas pokalbis, >> atsakymas į sms, laišką ir pan. >> >> Jei to nėra, siunti įspėjimą (vieną, kelis kart) ir jei jokio atgalinio >> ryšio nėra - nutrauki paslaugos teikimą. >> >> Na kaip spotify, deezer ir pan atvejais. Chujarina jie ten kelis email, >> tipo mol, negalim bapkių nuskaityt ir po kelių dienų bac - Premium >> numuša į Free ir viskas.. >