Ten visą laiką buvo nulis, nebuvo jokių sąskaitų, tik paskutinėj už connect 12. "Fuga" wrote in message news:pqpfdf$qbv$1@trimpas.omnitel.net... Tuo Telia ir naudojasi... O po to aiškina - mes pranešėm..... Pasirodo - iš tikrųjų pranešė. Kažin ar gali skųstis, kad neinformavo? "Tomas" parašė naujienų news:pqpf3c$q58$1@trimpas.omnitel.net... O kas nors skaito sąskaitas? On 2018-10-24 12:41, Fuga wrote: > Atidžiai patyrinėk visą info prie sąskaitos už liepos mėnesį, gautą > rugpjūčio pradžioje, - joje bus nurodyta, kad nuo rugsėjo 1 d. keičiasi > planas..... Ir kad, jei nesutinki, gali nutraukti sutartį....... > > "amenox" parašė naujienų news:pqn7f5$5fk$1@trimpas.omnitel.net... > > Jie ten labai greitai, iš pradžių mokestį ir paskui dar skolą, tik pyst. > :) > > "Rimas" wrote in message news:pqn46l$2ti$1@trimpas.omnitel.net... > > On 2018.10.23 15:08, amenox wrote: >> Nei į mobilų nurodytą, nei į emeilą, nei galų gale paprasto laiško >> nurodytu adresu negavau. Šiaip aš nieko prieš kai keičiamas planas >> neinformavus, bet aišku turima galvoj kad finansinė to klausimo pusė nuo >> to nesikeičia. Dabar mėnesinis mokestis buvo 0, tapo 5. Tada visi pradės >> taip, pakeli mokesčius kokios nors paslaugos ir paskui kai kas ateina >> aiškintis tai tipo "gi siunčiau SMS, negavote, tu matai kaip...". >> > > Būtent - jei paslaugos brangsta (ar ir iš vis keičiasi kardinaliai), > turi būt kažkoks fizinis veiksmas iš vartotojo pusės: įrašytas pokalbis, > atsakymas į sms, laišką ir pan. > > Jei to nėra, siunti įspėjimą (vieną, kelis kart) ir jei jokio atgalinio > ryšio nėra - nutrauki paslaugos teikimą. > > Na kaip spotify, deezer ir pan atvejais. Chujarina jie ten kelis email, > tipo mol, negalim bapkių nuskaityt ir po kelių dienų bac - Premium > numuša į Free ir viskas..