Mano atveju saskaita apmoku per "viena saskaita", todel paciu saskaitu tikrai nematau (popieriniu negaunu). I emaila nerase nieko, kontaktiniam numeriui nerase nieko. Parase tik sms i numeri, kuris yra signalizacijoje. Net pats planas pas juo vadinosi "telemetrijai", kitaip sakant butent signalizacijom ir dalino juos. Ir pati logika plano keitimo, kai plana kuriam viskas minimalu, pakeicia i toki kuriam viskas maximalu... Biznio planas paprastas, davai apipisam visus, vistiek didzioji dalis nesiskus niekam. On 2018-10-24 17:37, Dainiushas wrote: > tai bet tai blet. SMS netinka, sąskaitoj netinka, email netinka, tai > kaip jie turi pranešt? Pašto karvelį su antspauduotu laišku atsiųst? > > On 10/24/2018 12:51 PM, Fuga wrote: >> Tuo Telia ir naudojasi... >> O po to aiškina - mes pranešėm..... >> Pasirodo - iš tikrųjų pranešė. Kažin ar gali skųstis, kad neinformavo? >> >> >> "Tomas" parašė naujienų news:pqpf3c$q58$1@trimpas.omnitel.net... >> >> O kas nors skaito sąskaitas? >> >> On 2018-10-24 12:41, Fuga wrote: >>> Atidžiai patyrinėk visą info prie sąskaitos už liepos mėnesį, gautą >>> rugpjūčio pradžioje, - joje bus nurodyta, kad nuo rugsėjo 1 d. >>> keičiasi planas..... Ir kad, jei nesutinki, gali nutraukti >>> sutartį....... >>> >>> "amenox" parašė naujienų news:pqn7f5$5fk$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> Jie ten labai greitai, iš pradžių mokestį ir paskui dar skolą, tik >>> pyst. :) >>> >>> "Rimas" wrote in message news:pqn46l$2ti$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> On 2018.10.23 15:08, amenox wrote: >>>> Nei į mobilų nurodytą, nei į emeilą, nei galų gale paprasto laiško >>>> nurodytu adresu negavau. Šiaip aš nieko prieš kai keičiamas planas >>>> neinformavus, bet aišku turima galvoj kad finansinė to klausimo pusė >>>> nuo >>>> to nesikeičia. Dabar mėnesinis mokestis buvo 0, tapo 5. Tada visi >>>> pradės >>>> taip, pakeli mokesčius kokios nors paslaugos ir paskui kai kas ateina >>>> aiškintis tai tipo "gi siunčiau SMS, negavote, tu matai kaip...". >>>> >>> >>> Būtent - jei paslaugos brangsta (ar ir iš vis keičiasi kardinaliai), >>> turi būt kažkoks fizinis veiksmas iš vartotojo pusės: įrašytas pokalbis, >>> atsakymas į sms, laišką ir pan. >>> >>> Jei to nėra, siunti įspėjimą (vieną, kelis kart) ir jei jokio atgalinio >>> ryšio nėra - nutrauki paslaugos teikimą. >>> >>> Na kaip spotify, deezer ir pan atvejais. Chujarina jie ten kelis email, >>> tipo mol, negalim bapkių nuskaityt ir po kelių dienų bac - Premium >>> numuša į Free ir viskas.. >> >