Myztelejai? On 2018-10-28 11:17, Dainiushas wrote: > nesusireikšmink > > On 10/28/2018 10:21 AM, Andr wrote: >> Mano atveju saskaita apmoku per "viena saskaita", todel paciu saskaitu >> tikrai nematau (popieriniu negaunu). I emaila nerase nieko, >> kontaktiniam numeriui nerase nieko. Parase tik sms i numeri, kuris yra >> signalizacijoje. Net pats planas pas juo vadinosi "telemetrijai", >> kitaip sakant butent signalizacijom ir dalino juos. Ir pati logika >> plano keitimo, kai plana kuriam viskas minimalu, pakeicia i toki >> kuriam viskas maximalu... Biznio planas paprastas, davai apipisam >> visus, vistiek didzioji dalis nesiskus niekam. >> >> On 2018-10-24 17:37, Dainiushas wrote: >>> tai bet tai blet. SMS netinka, sąskaitoj netinka, email netinka, tai >>> kaip jie turi pranešt? Pašto karvelį su antspauduotu laišku atsiųst? >>> >>> On 10/24/2018 12:51 PM, Fuga wrote: >>>> Tuo Telia ir naudojasi... >>>> O po to aiškina - mes pranešėm..... >>>> Pasirodo - iš tikrųjų pranešė. Kažin ar gali skųstis, kad neinformavo? >>>> >>>> >>>> "Tomas" parašė naujienų news:pqpf3c$q58$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> O kas nors skaito sąskaitas? >>>> >>>> On 2018-10-24 12:41, Fuga wrote: >>>>> Atidžiai patyrinėk visą info prie sąskaitos už liepos mėnesį, gautą >>>>> rugpjūčio pradžioje, - joje bus nurodyta, kad nuo rugsėjo 1 d. >>>>> keičiasi planas..... Ir kad, jei nesutinki, gali nutraukti >>>>> sutartį....... >>>>> >>>>> "amenox" parašė naujienų news:pqn7f5$5fk$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> Jie ten labai greitai, iš pradžių mokestį ir paskui dar skolą, tik >>>>> pyst. :) >>>>> >>>>> "Rimas" wrote in message news:pqn46l$2ti$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> >>>>> On 2018.10.23 15:08, amenox wrote: >>>>>> Nei į mobilų nurodytą, nei į emeilą, nei galų gale paprasto laiško >>>>>> nurodytu adresu negavau. Šiaip aš nieko prieš kai keičiamas planas >>>>>> neinformavus, bet aišku turima galvoj kad finansinė to klausimo >>>>>> pusė nuo >>>>>> to nesikeičia. Dabar mėnesinis mokestis buvo 0, tapo 5. Tada visi >>>>>> pradės >>>>>> taip, pakeli mokesčius kokios nors paslaugos ir paskui kai kas ateina >>>>>> aiškintis tai tipo "gi siunčiau SMS, negavote, tu matai kaip...". >>>>>> >>>>> >>>>> Būtent - jei paslaugos brangsta (ar ir iš vis keičiasi kardinaliai), >>>>> turi būt kažkoks fizinis veiksmas iš vartotojo pusės: įrašytas >>>>> pokalbis, >>>>> atsakymas į sms, laišką ir pan. >>>>> >>>>> Jei to nėra, siunti įspėjimą (vieną, kelis kart) ir jei jokio >>>>> atgalinio >>>>> ryšio nėra - nutrauki paslaugos teikimą. >>>>> >>>>> Na kaip spotify, deezer ir pan atvejais. Chujarina jie ten kelis >>>>> email, >>>>> tipo mol, negalim bapkių nuskaityt ir po kelių dienų bac - Premium >>>>> numuša į Free ir viskas.. >>>> >>> >> >