nesusireikšmink On 10/28/2018 10:21 AM, Andr wrote: > Mano atveju saskaita apmoku per "viena saskaita", todel paciu saskaitu > tikrai nematau (popieriniu negaunu). I emaila nerase nieko, kontaktiniam > numeriui nerase nieko. Parase tik sms i numeri, kuris yra > signalizacijoje. Net pats planas pas juo vadinosi "telemetrijai", kitaip > sakant butent signalizacijom ir dalino juos. Ir pati logika plano > keitimo, kai plana kuriam viskas minimalu, pakeicia i toki kuriam viskas > maximalu... Biznio planas paprastas, davai apipisam visus, vistiek > didzioji dalis nesiskus niekam. > > On 2018-10-24 17:37, Dainiushas wrote: >> tai bet tai blet. SMS netinka, sąskaitoj netinka, email netinka, tai >> kaip jie turi pranešt? Pašto karvelį su antspauduotu laišku atsiųst? >> >> On 10/24/2018 12:51 PM, Fuga wrote: >>> Tuo Telia ir naudojasi... >>> O po to aiškina - mes pranešėm..... >>> Pasirodo - iš tikrųjų pranešė. Kažin ar gali skųstis, kad neinformavo? >>> >>> >>> "Tomas" parašė naujienų news:pqpf3c$q58$1@trimpas.omnitel.net... >>> >>> O kas nors skaito sąskaitas? >>> >>> On 2018-10-24 12:41, Fuga wrote: >>>> Atidžiai patyrinėk visą info prie sąskaitos už liepos mėnesį, gautą >>>> rugpjūčio pradžioje, - joje bus nurodyta, kad nuo rugsėjo 1 d. >>>> keičiasi planas..... Ir kad, jei nesutinki, gali nutraukti >>>> sutartį....... >>>> >>>> "amenox" parašė naujienų news:pqn7f5$5fk$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Jie ten labai greitai, iš pradžių mokestį ir paskui dar skolą, tik >>>> pyst. :) >>>> >>>> "Rimas" wrote in message news:pqn46l$2ti$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> On 2018.10.23 15:08, amenox wrote: >>>>> Nei į mobilų nurodytą, nei į emeilą, nei galų gale paprasto laiško >>>>> nurodytu adresu negavau. Šiaip aš nieko prieš kai keičiamas planas >>>>> neinformavus, bet aišku turima galvoj kad finansinė to klausimo >>>>> pusė nuo >>>>> to nesikeičia. Dabar mėnesinis mokestis buvo 0, tapo 5. Tada visi >>>>> pradės >>>>> taip, pakeli mokesčius kokios nors paslaugos ir paskui kai kas ateina >>>>> aiškintis tai tipo "gi siunčiau SMS, negavote, tu matai kaip...". >>>>> >>>> >>>> Būtent - jei paslaugos brangsta (ar ir iš vis keičiasi kardinaliai), >>>> turi būt kažkoks fizinis veiksmas iš vartotojo pusės: įrašytas >>>> pokalbis, >>>> atsakymas į sms, laišką ir pan. >>>> >>>> Jei to nėra, siunti įspėjimą (vieną, kelis kart) ir jei jokio atgalinio >>>> ryšio nėra - nutrauki paslaugos teikimą. >>>> >>>> Na kaip spotify, deezer ir pan atvejais. Chujarina jie ten kelis email, >>>> tipo mol, negalim bapkių nuskaityt ir po kelių dienų bac - Premium >>>> numuša į Free ir viskas.. >>> >> >