Tema: Re: Grauztuku fanams neskaityti
Autorius: Rimas
Data: 2012-08-30 08:40:36
30.08.2012 1:39, klaustukas rašė:
> geri sulyginimai - daugeliu atveju is esmes nenaudojamo, nedadaryto
> slamsto ir telefono, kuris is parode, kaip reikia tai daryti. primena
> legendinius palyginimus isejus ipadui - gi sudas visiskas - tiek metu
> jau visi gamina, o dar ne x86. tik kaip matom, "sudas" dabar turi vos ne
> 70% rinkos. lokit neloje, bet dekokit apple uz tai, ka siandien
> nesiojates kisenese - tikriaus dar n metu nebutu buve nieko panasaus, ar
> bent jau tokio lygio - ir nesvarbu, tai ios, android ar net n metu to
> lygio nepasiekiantis win mobile.

> [...]

Nori pasakyt, kad tipo ne aš išradau, bet užpatentavau ir dabar tai jau
yra mano? Teisiškai taip. Bet ar teisinga? Sukuria kažkas kažką, nu
nedadirbo, nu neįžvelgė potencialo, nu bet blet SUKŪRĖ. Principe, idėjoj
esmė yra. Kitas pasiėmė, iškart užpatentavo, nes gudresnis buvo, ir tada
tikrajam kūrėjui sako eik nx. Jei tas bando toliau vystyt SAVO sukurtą
idėją (apibendrintai aš čia) - paduoda į teismą? Tokia logika tu
vadovaujiesi?
Tokia patentų sistema 100% yra ydinga. Patentų sistemos reikia, bet ne
tokios absurdiškos. Buvo rinkoj kvadratinis telefonas su užapvalintais
kampais prieš pasirodant iphone? Buvo. Teismas tokį apple'o patentą
turėtų mest į šiukšlių dėžę. Bet nemeta.