Tema: Re: Grauztuku fanams neskaityti
Autorius: Aladdin
Data: 2012-09-06 08:18:08
On 2012.09.05 10:45, padugne wrote:

> Matai, apple zumzunga uz tuos kampus tik ka isdulkino miliardui baGsu.
> Sony nutare nepazeidinet istatymu.
>
> Zodziu jei iskelt reikalavima kad butu "apvaliais kampais" tai belieka
> tik arba nelegalus devaisai arba apple.

O tai HTC cia reik suprasti nelegalus divaisai? Kodel Apple ju nedulkina, o tik Samsung? Nereik cia
Apple taip issijuosus keikti, kai Samsung nagla roza net prijungimo prie kompiuterio laidus 1:1
kopijuoja nuo Apple. Turiu toki itarima, kad gamintum tu kazka, o tave kazkas nagla roza kopijuotu,
pats butum ir gausiai nepatenkintas. Huawei irgi nelegalus divaisai? Siaip Honor modeliukas visai
neblogai atrodo, tik pats firmos pavadinimas iki siol su pigena asocijuojasi ir pasitikejimo dar
labai nekelia.

> Dar galejai panoret androidinio telefono kad palaikytu itjunzus, irgi
> nebutu ka pirkt :)

Stabdyk arklius, nes vel isivaziuoji i visazinio ir geriau uz mane zinancio ko noriu vaidmeni:)

> Tai zinoma. Px ka buciau pasiules, atrastum kodel blogai ir kodel
> vienintelis yra iphone ;)

Vel isijauti:) Jei idemiau paskaitytum, man patinka ne vien iPhone, tik va nesuprantu, kodel mane
nori itikinti priesingai?

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!