Tema: Re: Grauztuku fanams neskaityti
Autorius: padugne
Data: 2012-09-07 09:32:56
On Fri, 07 Sep 2012 09:02:55 +0300, Aladdin wrote:

> Na pagyvensim - pamatysim. Bet siaip niekas nedraude ir kitiems ta
> reikala uzsipatentuoti:)

Kvadrata apvaliais kampais? Kitiems neuzteko cinizmo.

> O tai buvo daug problemu kazkoki savo konektoriu sumastyti ar bent kiek
> isore pakeisti? Va tau daugiau paveiksliuku:

O kam? Juzeriai mato konektoriu ir iskart zino kam jis skirtas.  Va 220V
rozetes irgi visur vienodos. Irgi blogai? Visus i teisma?

Kad ciurkom su fantazija napriazonke tai cia anokia naujiena, jie masto
kaip masiniai gamintojai ir labiau koncentrojasi ties cento daliu
sutaupymu.

Bet tai nereiskia, kad kiekvienas viska privalo daryti kitaip. Apple
zinoma nori visus tuo itikinti, bet tai bullshitas.

> Dabar kaip zinia Apple keicia konektoriu i naujesni. Man tik idomu, kaip
> greitai pas Samsung toks atsiras:)

Tas pats konektorius pagal nuotraukas realiai nelabai skiriasi nuo USB su
nuimtu metaliniu sarvu. "inovaciju" ir "isradimu" cia nulis, tiesiog
normaliai sudizainintas konektorius ir tiek. Skirtingai nuo kitajozu
stumiamo shudo.
Bet koks normalus inzinierius tau toki pasiulys jei paklausi gero
sprendimo (o ne maximaliai pigaus).

Apskritai tai beveik galiu lazhintis, kad apple sekancia savaite "ishras"
USB3.

Toks dalykas jau senai pribrendo, cia nereikia buti genijum. Tas pats
zumzungas jau senai stalciuj turi mobiliems skirta USB3 interfeiso
dizaina, bet neskuba mest i rinka.

Va ateis abalei, "isras" ta usb3, tada pilkos mases staiga supras kad
jiem jo reikia ir kitajozai atsibus. Sekanti mobilkiu karta irgi tures
USB3, o apple fanatai pergyvens kad visi "kopijuoja" apple.

> Nu taip, nera. Tie top Android rageliai, kurie man patinka pagal dizaina
> visi kaip taisykle lopetos,
> o lopetu as nevirskinu:( Dabar va skaiciau HTC lyg ir nauja flagmana
> planuoja isleisti, kuris bus 5". Taip ir norisi pasakyti, HTC, eik tu
> nx:)

Tai imk OneS. Topinis ragelis, dydzio kaip iphonas. Plonas. Sense. Ko dar
truksta?

--
kthxbai.