Tema: Re: Grauztuku fanams neskaityti
Autorius: Aladdin
Data: 2012-09-04 08:29:59
Na ir ko taip stresuoji, lyg buciau asmeniskai izeides? Issakiau savo IMHO ir tiek. Ir plz. nesirisk
prie iOS, nes SIUO atveju kalbejau apie PATI rageli, o ne OS. Na ir siaip - pas android absoliuciai
nera ka nupirkti siuo metu KAS MAN patinka, vieni telefonai lopetos ir toliau lopeteja, kiti
telefonai mazesnes lopetos + dar ir taisyklingi staciakampiai, kas man absoliuciai nepatinka.
Nelabai yra i ka ir ziureti. As ir galiu gaip batonas pasakyti - wtf, kodel tie supersti androidiniu
rageliu kepejai negali iskepti topinio ragelio iki 4"? Ir dabar kad geriau pasijaustum gali dar
pasakyti kad Apple mane ipratino prie mazu ekrano matmenu ir as tiesiog nesugebu suprasti, kad
lopeta yra geris ir drebedamas laukiu sekancio Apple kurinio. Bus atsakymas toks koks priklauso:)

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!