Tema: Re: Grauztuku fanams neskaityti
Autorius: padugne
Data: 2012-09-08 15:53:03
On Sat, 08 Sep 2012 14:51:09 +0300, Rimantas Liubertas wrote:

> Lietuviškai tai vadinasi „pievos“.
>
> Nematyti (arba apsimseti nematant) skirtumo tarp produktų, kuriuos
> skiria dešimtmečiai ir funkcionalumo sritys ir tarp to, ką daro
> Samsungas, tai jau reikia tyčinių pastangų.

Anaiptol. Apple kaltina samsunga dizaino ideju "vogimu" ir nei
desimtmeciai nei panaudojimo sritys cia nieko nekeicia.

Tai turetu reiksme tik tuo atveju, jei kiltu pavojus del panasumo
fiziskai supainioti iphone ir samsung produktus. Kas sveiko proto ir
blaivioje bukleje sutik yra neimanoma, jie tiek panasus nera.

Beje, del panaudojimo srities galima labai diskutuot, braun radijas ir
ipod'as turi identiska panaudojimo sriti, abu yra portatyviniai muzikos
grotuvai.

> Dar siūlau pasiguglinti, ką Dieter Rams mano apie Apple dizainą ir ką
> Jonathan Ive mano apie Dieter Rams.

Tai rodo tik tiek, kad Dieter Rams turi sveikesni poziuri i pasauli nei
apple.

Zodziu Ive turi teise "isikvepinet" is Rams, o zumzungo dizainieriai jau
nebeturi teises "isikvepinet" is Ive? :) Ar tai ne pati tikriausia
"hypocrisy"?
O jei samsungas irgi "isikvepe" is Rams ir gavosi panasiai kaip pas Ive?
Tipo jau negalima, nes sita vieta jau uzsirezervavo Apple?

--
kthxbai.