Ne apie idealuma snekam, realiai klausimas buvo toks - kam tas ribojimas yra ir kaip jis ir kodel su/veikia. Klausiu, nes noriu suprast kas ir kaip, o supratus, bus paprasciau. Kas tai, dempferis, kazkokia elektronika, kaip vadinasi? Nesakiau, kad vaziuot neimanoma ir pan., bet mane pvz erzino, nes kai vaziavau su kitu, ten vairas sukosi laisvai iki galo, o cia tik ir galvoji, praeis ta riba si karta ar ne stipriai sukant... Didziausia problema buvo ne regitrineje astunkeje, o toje mazoje, kuria siaip taip irgi vaziavau, bet labai trukde tas vairo ribojimas. "ukw" <aha@aha.aha> wrote in message news:is0fbd$jpp$1@trimpas.omnitel.net... > sitas motociklas yra idealus gatves motociklas. ir jai koks nemokantis > atsisedo ir dar aiskina savo tiesas... > > > > "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> wrote in message > news:is0f05$jeu$1@trimpas.omnitel.net... >> Islaikysiu kaip nors, bet mann nelabai patiko tas vairo mechanizmas, del >> to cia ir rasineju. :-) >> >> >> >> "alias" <martin@saulis.dylyt.zys.com> wrote in message >> news:is0dkk$i43$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Dabar man kyla klausimas, ar ta elektronika kazkaip reguliuojasi (siuo >>>> atveju kazkoks minimalus greitis ar pasukimo kampas) ir jei taip, tai >>>> ar >>>> regitroj negali but numaigytos visiskos pievos, ko pasakoje >>>> susipainiosi ir >>>> jiem paliksi gerus 100lt uz nieka, darydamas astunke. Nes neigudusiam >>>> vairuotojui sita nesamone tikrai trukdo astunkeje ir apsisukant, >>>> nesuprantu >>>> kam riboti vaira, kai vaziavimo greitis iki 8-10 KM/h, o sukimas tikrai >>>> nera >>>> staigus, net sukamas pakankamai negreitai, jis uzsikabina, turi vaziuot >>>> kaip >>>> vezlys ir vaira sukt kaip vezlys, kad jis normaliai uzsisuktu beveik >>>> iki >>>> galo... >>> >>> Neturi jokios patirties ir ai