O ka turima gavloje sakant guldyti? Meti vaira i sona, stabdai galiniais ir soki nuo moco tipo? :-) "Mindaugas T" <min202020@gmail.com> wrote in message news:is310r$u0b$1@trimpas.omnitel.net... > 2011.05.31 15:24, Quicker rašė: >> On 2011.05.31 15:14, Rrr wrote: >>> Beja, gal kur aplink Vilniu yra kokia normalesne aikstele mocam (i kuria >> >> Mano asmenine nuomone, ati aikštelėj ne kažin ką ir išmoksi daugiau, jei >> aštunkę jau įsuki. Važiuot reikia į užmiestį ir važiuot, važiuot, >> važiuot.... > > Kai jau išmoksti visko, ko regitra nori, aikštelėj reikia išmokti stabdyti > priekiu. Bet čia jau su savo mocu, o ne su svetimu. Tiesiog riedi kiek > galima lėčiau, ir dedi per priekinius stabdžius taip, kad galas į orą > kiltų, bet priekis dar neužsiblokuotų. Jei be problemų - pridedi 5kmh > greičio ir kartoji. > > Kai aikštelės įsibėgėjimui/stabdymui pritrūks - toliau atidirbinėji gavėj > kur nėra eismo. Labai gerai pradėt stabdyt toje pačioje vietoje, kad > matytųsi Tavo stabydmo kelias su Tavo mocu prie 30kmh, 60 kmh ir 90 kmh. > > Po to - kontrvairavimas. Nuo kokių 30-45kmh (nuo moco tipo priklauso) jau > pajausi, kad posūkiai daug tiksliau išsiima kai mocą lenki posūkio > kryptimi, o vairą suki priešingai. Čia jau bet kokiam posūkyje gali > atidirbinėt - važiuoji posūkyje normaliai, pasirenki tašką priekyje šalia > savo trajektorijos ir bandai jį pervažiuot. Taip ir atidirbinėji - keiti > trajektoriją staigiau, tiksliau, didesniu greičiu ir t.t. > > Toliau jau nebesugalvoju kas mėgėjams aktualu. Gal dar paguldyt mocą ant > šono kai priešais atvažiuojanti mašina sugalvoja sukt į kairę, bet nelabai > sugalvoju kaip čia atidirbinėt :) Gal nebent su kokiu hardtailu purvyne > pasivoliot :) > > M.