Vertint ir prognozuot situaciją yra pirmas ir pagrindinis dalykas. Būtent tam ir reikia atidirbinėt stabdymą ir manevravimą - kad žinotum, koks atstumas saugus ir sugebėsi sustabdyt, koks atstumas yra saugus ir sugebėsi išsukt, o kada jau nieko nebepadarysi ir reikia šokt per stogą. Tik dėl "dar geriau" - deja. Gatvėje ne viskas nuo tavęs priklauso. Ne vienas mano pažįstamas pateko į avarijas vertindamas, prognozuodamas ir važiuodamas saugiai. Vienam šernas po ratais išbėgo. Kitas įlėkė į mašinos galą, nes vairuotojas autostradoj užsimanė nusipirkt grybų ir kirto per stabdžius. Dar kitam pensininkas užkišo - pradėjo važiuot iš šalutinės, sustojo, pastovėjo kol mocas privažiavo prie pat, ir tada užkišo. Draugas įvertino ir suprognozavo kad čia jį pamatė ir sustojo praleist, o pensininkas sustojo tiesiog kažką kišenese susirast. Deja, prognozavimas ir žinojimas ką daryt vienas kito nepakeičia, o papildo. > siaip paprastai jei sugebi paguldes moca i savo puse nusirident, reiskia > buvo pakankamai erdves, kad kliuti apvaziuot ir nepaguldzius moco. O dar > geriau yra stebeti ir prognozuoti situacija kelyje, tada tokiu nemaloniu > atsitikimu tikimybe sumazeja iki minimumo. Patarimu kaip tai daryti > pilnas internetas, tik deja dauguma nusipirke motociklas tezino > rankenele - dugnas, o toliau jau kaip dievas duos... > > > "Mindaugas T" <min202020@gmail.com> wrote in message > news:is4q8n$um0$1@trimpas.omnitel.net... >> Guldyt reikia kad pro šoną pračiuožtum, o ne kad greičiau sustotum. >> Šiaip pilnas variantas apie kurį Tu rašai yra ne pasistiebt ant pakojų >> ir laukt susidūrimo, o stotis ant bako ir prieš pat smūgį šokt į viršų >> :) Tik va klausimas kas toliau. Jei nusileisi priešpriešinėj juostoj - >> labai geriau nebus. Paguldęs mocą bent jau gali šokti taip, kad >> slystum savo kelio puse. Bet čia variacijos ta pačia tema. >> >> Tik aišku čia viskas teoriškai. Praktiškai visai kitas reikalas. >> Ekstremalioje situacijoje negalvoji, o reaguoji. Ir reaguoji taip, >> kaip esi atidirbęs iki automatizmo. Pvz aikštelėje išmoksti idealiai >> stabdyt priekiu, bet važinėdamas visada stabdai galu. Reiškia ir >> ekstremalioj situacijoj sureaguosi galiniais stabdžiais. Įlėksi į ką >> nors, o po to pats stebėsies kaip čia atsitiko, stabdymo kelio daugiau >> nei pakankamai, viską žinai, viską moki, o įlėkei. >> >> Todėl iš neatidirbtos teorijos nauda tik newsuose protingu pasirodyt >> :) O kaip atidirbinėt visus šituos rimtesnius skraidymus, kai mocą už >> savus pinigus remontuoji - nelabai sugalvoju :) >> >> M. >> >>> o kam moca guldyt? Tu galvoji kad slysdamas sonu greiciau sustosi ir >>> silpniau jobinsies i masina nei normaliai stabdydamas? Optimistas :))) >>> Manyciau reikia jei imanoma bandyti apvaziyuoti, jei ne - stabdyt >>> maksimaliai kiek gali ir stotis ant pakoju kad po smugio skristum per >>> masina, o ne trenktumeisi i ja. Guldyt moca verta gal nebent po fura - >>> perskrist per ja be sansu, o paguldes gali tiketis kad pro apacia >>> praslysi niekur neatsitrenkes. >>> O va purvyne pasivoliot tikrai sveika ir naudinga. Yra toks dalykas kaip >>> enduro mokykla - highly recommended. Net jei nezadi vazineti purvynais, >>> vistiek duoda visai kita supratima apie motociklo valdyma prastomis >>> kelio salygomis. >>> Beje, Vilniuje Ziurke organizuodavo nemokamas pamokeles pradinukams, kur >>> snekedavo apie motociklo valdyma, techninius dalykus, aprangas, sauguma >>> ir pan. Pats nebuvau, bet atsiliepimai geri. Verta nueiti, tuo labiau >>> kad nieko nekainuoja. >>> >>> "Mindaugas T" <min202020@gmail.com> wrote in message >>> news:is310r$u0b$1@trimpas.omnitel.net... >>>> >>>> Toliau jau nebesugalvoju kas mėgėjams aktualu. Gal dar paguldyt mocą >>>> ant šono kai priešais atvažiuojanti mašina sugalvoja sukt į kairę, bet >>>> nelabai sugalvoju kaip čia atidirbinėt :) Gal nebent su kokiu >>>> hardtailu purvyne pasivoliot :) >>>> >>>> M. >>> >>