2011.05.31 15:24, Quicker rašė: > On 2011.05.31 15:14, Rrr wrote: >> Beja, gal kur aplink Vilniu yra kokia normalesne aikstele mocam (i kuria > > Mano asmenine nuomone, ati aikštelėj ne kažin ką ir išmoksi daugiau, jei > aštunkę jau įsuki. Važiuot reikia į užmiestį ir važiuot, važiuot, > važiuot.... Kai jau išmoksti visko, ko regitra nori, aikštelėj reikia išmokti stabdyti priekiu. Bet čia jau su savo mocu, o ne su svetimu. Tiesiog riedi kiek galima lėčiau, ir dedi per priekinius stabdžius taip, kad galas į orą kiltų, bet priekis dar neužsiblokuotų. Jei be problemų - pridedi 5kmh greičio ir kartoji. Kai aikštelės įsibėgėjimui/stabdymui pritrūks - toliau atidirbinėji gavėj kur nėra eismo. Labai gerai pradėt stabdyt toje pačioje vietoje, kad matytųsi Tavo stabydmo kelias su Tavo mocu prie 30kmh, 60 kmh ir 90 kmh. Po to - kontrvairavimas. Nuo kokių 30-45kmh (nuo moco tipo priklauso) jau pajausi, kad posūkiai daug tiksliau išsiima kai mocą lenki posūkio kryptimi, o vairą suki priešingai. Čia jau bet kokiam posūkyje gali atidirbinėt - važiuoji posūkyje normaliai, pasirenki tašką priekyje šalia savo trajektorijos ir bandai jį pervažiuot. Taip ir atidirbinėji - keiti trajektoriją staigiau, tiksliau, didesniu greičiu ir t.t. Toliau jau nebesugalvoju kas mėgėjams aktualu. Gal dar paguldyt mocą ant šono kai priešais atvažiuojanti mašina sugalvoja sukt į kairę, bet nelabai sugalvoju kaip čia atidirbinėt :) Gal nebent su kokiu hardtailu purvyne pasivoliot :) M.