Tu gal moto coach'ingo firma steik su tokiais pasvaigimais, turesi manau pasisiekima, nes gi teorija visai realistine ir verta demesio, nes: 1. visu motu bakai tinkami ant ju uzlipt, nes gi jie plokcia virsutine dalimi, uztenkamu plotu bent vienai pedai (kam tie moto akrobatai dar ploja tuos bakus - berazumiai) 2. visi moto vazinetojai yra max 170cm ugio ir max 65kg svorio, nes gi tik tokiu proporciju vadeliotojas galimai turetu galimybe bet kuria vaziavimo akimirka (t.y. nei is anksto pasiruoses nei tuo metu jungdamas begi, ar ziuredamas i veidrodi ar dar kazka tik kazkas 30m iki taves nutinka tik pyyyst ir jau stovi ant bako) 3 nes turbut visi moto vadeliotojai vazineja su sortais ir maikute ar kita laisva apranga su kuria nereikia jokiu pastangu susilenkt, ar pritupt pritraukiant kojas prie krutines (nu cia per ta "magiska mata" alia default reakcijos laika) ir toliau tokia teorija sekant, kad sita priemone iaugtu i krauja ir butu naudotina taip, kaip dabar stabdzio paspaudimas jei kazkas negerai, ar posukio parodymas rikiuojantis, ja reiktu naudot pastoviai, nes kitaip ka tu ten beprisitreniruotum vistiek pirmiau stabdyt bandysi, o tik tada kazkur kazka nes tu per savo "default reakcijos laika" neivertinsi iskart ar bandyt pradet stabdyt ar lipt jau kazkur, per ta laika tu duok dieve susivoksi, kad situacija kritine. Dabar kai paziuriu naujai iskepti vadeliotojai daugelis dar lygsvara vos islaiko, matosi net is sono vaziuojant kaip visas isitempes, kad bet kokiam posukyje kur siek tiek palinkstama jam pravaziuot jau issukis, nes posukyje greitis nukrenta, ima ant sono verst ji, tada anas bando lyginti moca ir matai , kad isitempes aplink nieko nemato... Jei dar kojos trumpos nesiekiancios sustojus motui zemes pilnu padu velgi. O jei aukstas ir normaliai stovintis ir moca nulaikantis, tai jau kaip min 80-85kg vadeliotojas ir toks duodu bb nukist nezinau kiek turi idet pastnagu , kad taip tik hop-hop ir ant bako kada tik panorejes. Tai tu man paaiskink kada toks pasiektu tavo akrobatinio aukstojo pilotazo siekius. On 2011.06.03 14:48, Mindaugas T wrote: > Dar pasiskųsk kad liulka trukdo kontrvairuot :) > Pas mano streetą visi pakojai vietoj. Va pabandžiau - pasistačiau savo > ant pakojų, strykt ir stovi ant bako. Vairo iš rankų paleist nebūtina. O > lygsvarą kam laikyt? Jei yra bent koks 30 kmh, mocas važiuos tiesiai dėl > giroskopinio efekto. Jei nėra 30 kmh - tai ir įlėkt ne problema, nieko > labai baisaus neatsitiks. > > Dabar matematika: > > Važiuoji sau pvz 100 kmh. > Pamatei kliūtį, peršikai, susivokei kad pzdc - 1 sekundė (sveiko žmogaus > default reakcijos laikas). > Strykt ant bako - tarkim dar 1 sekundė. > > Viso - 2 sekundės. > > Kitas variantas: > Važiuoji sau 100 kmh. > Pamatei kliūtį, peršikai, susivokei kad pzdc - 1 sekundė (sveiko žmogaus > default reakcijos laikas). > Pist per stabdžius - nuo 100 iki 0 defaultiškai sustot reikia ~5.5 > sekundžių. > > Viso - 6.5 sekundės. Ir dar pilnom kelnėm adrenalino. Daugiau nei > pakankamai laiko kontempliuot apie gyvenimo prasmę ir klounus newsuose. > > M. > > > >> oi blet, rzhu nimagu, tokio klouno pasakojimo senai neskaiciau,...sokt >> ant bako..axujet'... turbut ta kliutis atsiranda pries kokius 200m tau >> vaziuojant ~120 ane?,kad speji uzsokt ant bako, islaikyt lygsvara, >> paleist vaira, atsistoti net kazkiek pasiruosiant suoliui ir sokt >> paskui... tai blet cia nebent be stabdziu vaziuojant nes kitaip sustoti >> net spetum. Ezhiukas viska teisingai parase, nes butent atsistot ant >> pakoju dar spesi suprates, kad sustot ar apvaziuot nepavyks. >> >> Galetum gal kada pademonstruot kaip uzsoki ant ciopo bako, kai pakojai i >> prieki isnesti ? >> >> On 2011.06.01 10:37, Mindaugas T wrote: >>> Guldyt reikia kad pro šoną pračiuožtum, o ne kad greičiau sustotum. >>> Šiaip pilnas variantas apie kurį Tu rašai yra ne pasistiebt ant pakojų >>> ir laukt susidūrimo, o stotis ant bako ir prieš pat smūgį šokt į viršų >>> :) Tik va klausimas kas toliau. >