Tema: Re: ble ble
Autorius: bet_kas
Data: 2009-09-30 08:45:18
Gerbiamas Alvidon,

Jus klasikiniu matematiniu tikslumu perrasete klasikiniame laikrastyje
(kuriuos tikiuosi
skaito/varto daugelis sios naujienu grupes lankytoju) aprasyta klasikini
lochatrono
scenariju. Is zmogaus su aukstuoju dazniau tikimasi klasikinio kritinio
mastymo,
kuri klasikinis universitetas taip stengiasi diegti savo studentams...

Gerai, o dabar truputeli detaliau....
Dabartine padeti zemes ukio sektoriuje galima aprasyt kaip klasikine
konkurencine rinka.
Sumazejus darbuotoju skaiciui ZU sektoriuje iki minimu 5% rinka igautu
stipriai daugiau
oligopolines rinkos bruozu. Lieka atsiversti ekonomikos vadoveli ir
pasiziuret, kokie
skirtumai tarp siu rinku modeliu, ivertint skirtumus bei kas
pralosia/islosia ir apsisprest
(apmastyt) kuriam segmetui (pralosianciam ar islosianciam) priklauso pats
skaitytojas...