Tema: Re: ble ble
Autorius: Alvidon
Data: 2009-10-08 18:35:46
Ech, teoretike tu varganas :)
Skubiai daba pavardyji kur vak. Europoj bei USA buvo per prievartą.
Kodėl susigalvojai kažkokią prievartą ?
Ar protelis tavo tiesiog neneša (o ekonomikos vadovėly apie tai neparašyta),
kad kai "rot v bankrot" ištinka apie ketvirtį nacijos, tai jau tikras
socialinis kataklizmas su visom iš to plaukiančiom ?