> taves, dede, pasiklausius, pradedu manyt, kad zydus naikino politrukai, > o Osvencima saugoje vokieciai tam kaip imanydami priestaravo > O tu ne manes kalusyk, o protingu zmoniu. Kodel tu manai, kad zydai zydu nenaikino? Yra viena taisykle. Visi durniai yra laimingi, nes jie nesuvokia savo durnumo. Viskas yra sudetingiau, negu durnias aiskinama. Manai, kad 5 metu vaikui imanoma. "Prokuratūra: Vanagaitės pasisakymai apie partizanų vadą nėra nusikaltimas" delfi.lt/news/daily/lithuania/prokuratura-vanagaites-pasisakymai-apie- partizanu-vada-nera-nusikaltimas.d?id=76316781 nes nėra duomenų, kad ji būtų sąmoningai skleidusi melagingus prasimanymus su tikslu pakirsti žmonių pagarbą. o žydai-policininkai ką darė, 2012 01 26 15:32 Geto metraštininkas apie Ašmenos targediją Vilniaus geto kronikos autorius Hermanas Krukas savo dienoraštyje, 2004 m. išleistame lietuvių kalba, “Paskutinės Lietuvos Jeruzalės dienos” rašo apie Ašmenos žydų tragediją: “Žydų policininkai pasiskirstė į tris grupes. Viena grupė varė žydus iš namų, antroji grupė varė juos iš sinagogų (ten buvo surinkti perkeliami asmenys), o trečioji grupė buvo aikštėje /…/ Vis dėlto ne visi suėjo į aikštę. Ten patys žydų policijos pareigūnai skirstė ir sprendė, kas turėtų eiti į dešinę, o kas į kairę...Žydai pamatė, kad pateko į pinkles, ir pradėjo kaišioti pinigus. Viena moteris savanoriškai atidavė 800 auksinių rublių. Taip buvo atrinkti 200 ligonių ir 392 seni žmonės, iš viso 592 žmonės, ir 410 iš jų buvo išsiųsti iš miesto” /.../ Visi tie 410 atrinktų žmonių buvo išsiųsti iš miesto, kur laukė 150 valstiečių vežimų. Iš ten jie buvo nuvežti 8 kilometrus už Ašmenos. Jie buvo sušaudyti dalyvaujant 8 lietuvių ir 7 žydų policininkams. Viso ”sumanymo” vadovai buvo ponai Desleris, Nosonas Ringas, Moišė Levas. Per tas kelias dienas, kurias žydų policininkai praleido ten, tie 30 policininkų išgėrė 100 butelių degtinės /.../ Policininkai parsivežė į Vilnių pilnus maišus brangenybių ir pinigų Daugiausia tai taikoma ponams Desleriui ir Levui. Be to, Ašmenoje dirbę policininkai gavo specialias gumines lazdas/.../ Žmonės pasakoja daugiau: kai žydų policininkai jau buvo vežimuose ir išvažinėjo iš Ašmenos atlikę savo darbą, vienas didvyrių, mūsų seniai išgarsėjęs didvyris Drezinas dainavo susirinkusiems žydams: Mes pasilinksminome ir pradžiuginome save, Jūs taip pat nuostabiai ir gražiai praleiskite vakarą. tikras lietuvis 2016-02-28 17:27 IP: 78.58.72.44 O štai ką rašė apie žydus iškilus judėjas S.Vaintraubas (2007 m. rugpjūčio 1 d. ,lft ru, str. "Lefto tikslai ir kodėl jie negali būti pasiekti"): "Masinių iliustracijų rasime visose tautose, bet itin vaizdžiai šį mechanizmą atskleidžia žydų likimas, dėl itin specifinio naikinimo būdo. Štai vien tik getų pavyzdys. Po pogromų, likusiems gyviems į getus suvarytiems žydams vadovavo „judenratai“ ir getų policija tai kruopščiai fašistų atrinkti žydai-padugnės, iki karo uoliai tarnavę fašistiniams rėžimams. Būtent jie sprendė, kuriuos žydus reikia sušaudyti pirmiausiai (žinoma, komunistus), jie net patys kartais dalyvaudavo „akcijose“, išduodavo gerai įrengtas slėptuves, o patys tuo tarpu už prigrobtus iš eilinių geto žydų pinigus galėdavo slėpti savo gimines, įdarbinti į vėliausiai naikinamas dirbtuves, galiausiais juos pačius spėjo išgelbėti kontratakuojanti Tarybinė armija. Taigi, dabartiniai žydai yra daugiausiai prisitaikėlių, fašistų palikuonys. Ir kokia jų pasaulėžiūra? 1998-2007 m. laikotarpiu Vilniuje tris kartus buvo atlikti tyrimai, kuriuos iš dalies galima pavadinti sociologiniais. Išvados: tarp dabartinio žydų jaunimo tvyro amoralumas, konformizmas, progresyvesnių individų vienetai". Tad štai koks jūs, Yurek Valiukevich. > > "Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> schrieb im Newsbeitrag > news:pinmu1$sqi$2@trimpas.omnitel.net... >> Kai buvau Osvencime tai gidas pasakojo, kad Osvencimo gyventojai dirbo >> Lenku ukininku laukuose.Zydams saugiau buvo Osvencime, negu lenku >> laukuose >> >> Kokiais 1970 metais, mums vaikams, pasakojo toks Kuprenas, grizes is >> Lenkijos mirties stovyklu, kad vokieciai buvo pasitrauke ir kaliniai >> isbadejo ilgam palikti be maisto. Is stovyklos jie bijojo pasitraukti, >> nes juos butu iszude lenkai, kuriu laukuose jie dirbdavo. Uzejus rusams >> buvo tycia privirta kalnai mesos ir jos prisivalge kaliniai cia pat >> mirdavo. Todel as labiau tikiu, kad nufotografuoti kalnai lavonu yra >> politruku darbo rezultatas ir tik po fotosesijos palaidoti. >> >> PS Cia galite pasiziureti dokumentu kopijas kaip mirties stovyklos buvo >> pervezamos i Rusija. O Lenkijos mirties stovykla Osvencime buvo >> draugiskai palikta Lenkijai toliau Lenkijos tautines problemas spresti. >> obozrevatel.com/blogs/09123-nemetskie-lagerya-razbirali-i-ispolzovali- v- >> sisteme-gulag--dokument.htm - >> Klausimas: kur buvo geresnes salygos: Osvencime ar Sibire? >> >> >> "Kanibalų sala: kaip vienoje siaubingiausių Stalino kalinių stovyklų >> žuvo beveik 5 tūkst. žmonių" >> delfi.lt/news/daily/world/kanibalu-sala-kaip-vienoje-siaubingiausiu- >> stalino-kaliniu-stovyklu-zuvo-beveik-5-tukst-zmoniu.d?id=78567211# >> Slaptosios milicijos vadovas Genrichas Jagoda ir Gulago sistemos >> vadovas Matvėjus Bermanas sugalvojo brutalų socialinės inžinerijos >> projektą, >> kurio tikslas buvo mažiausiai 2 mln. žmonių apgyvendinti atokiose >> Sibiro ir sovietinio Kazachstano platybėse. Anot jų idėjos, >> „naujakuriai“ milijonus hektarų žemės turėjo paversti dirbama žeme ir >> per dvejus metus sukurti savarankiškai gyvenančias bendruomenes. Iš >> dalies šiuo planu buvo siekiama pridengti badą Ukrainoje ir kitose >> šalies dalyse. >> „Kartą iš Mirties salos į mūsų namus buvo atgabenta viena moteris, - >> 1989 metais pasakojo šiauriniame Obės krante įsikūrusio Nazino kaimo >> gyventoja Feofila Bylina. Ji turėjo būti išvežta į kitą stovyklą... >> Moteris pas mus turėjo pernakvoti, ir aš pamačiau, kad jai buvo >> nupjaustytos blauzdos. Aš jos paklausiau apie tai ir ji atsakė: „Jie >> man tai padarė Mirties saloje. Nupjaustė blauzdas ir jas išvirė“. Jai >> buvo nupjauti visi blauzdų raumenys. Dėl to jai šąlo kojos ir moteris >> vyniojo jas skarmalais. Tačiau ji galėjo pati vaikščioti. Ji atrodė >> kaip senutė, nors jai tebuvo per 40 metų“. >> Sovietų dokumentuose, kurie saugomi Gulago muziejuje Tomske, >> užfiksuotos kai kurių nusikaltėlių, patekusių į Nazino salą, apklausos. >> Vienas buvo paklaustas, ar valgė „žmogaus mėsą“. >> „Ne, tai netiesa, - atsakė jis. Valgiau tik kepenis ir širdis“. >> Paprašytas papasakoti smulkiau, jis atsakė: „Buvo labai paprasta. Tai >> tarsi šašlykas. Iš karklo šakų pasidarėme iešmus, supjaustėme organus >> gabaliukais, suvėrėme ant iešmų ir pasikepėme virš ugnies“. >> „Rinkausi tuos, kurie dar būdavo gyvi, bet jau arti mirties, - pridūrė >> jis. Buvo akivaizdu, kad jie netrukus mirs po dienos ar dviejų jie >> bus nebegyvi. Taigi jiems mirti tokiu būdu buvo lengviau. Dabar. >> Greitai. Nesikankinant dar dvi ar tris dienas“. >> Kiti pasakojo apie moteris, kurios būdavo pririšamos prie medžių. Vyrai >> nupjaudavo joms krūtis, blauzdas ir kitas kūno dalis. >> ... >> V. Veličkos ataskaita Maskvoje sukėlė tikrą sensaciją. Pats V. Velička >> buvo atleistas iš pareigų partijoje. Vėliau jis tapo žurnalistu ir >> Antrojo pasaulinio karo metais sulaukė šlovės kaip karo korespondentas, >> lydėjęs Raudonąją armiją iki pat Berlyno. Po karo jis parašė kelias >> knygas, kuriose liaupsino sovietų vyriausybės bandymus keisti Sibirą. >> Tačiau apie Kanibalų salą jis daugiau niekada neužsiminė. >> >> Pokaryje zmoniu naikinimo mastas sumazejo, nes mazai liko ka naikinti >> >> "Vaizdai iš Sibiro: ekskavatoriaus perskrostas karstas ir ant kalinių >> kaulų statomi gyvenamieji namai" >> 3w delfi.lt/news/daily/lithuania/vaizdai-is-sibiro-ekskavatoriaus- >> perskrostas-karstas-ir-ant-kaliniu-kaulu-statomi-gyvenamieji-namai.d? >> id=61601577 - Didžiausią gėdą daro oficialios delegacijos ir įvairios >> grupės, kurios važiuoja palėbauti į Sibirą. Ten gyvenantys lietuviai >> negali suprasti, >> kam reikia važiuoti kokiai dešimčiai žmonių, kai klausimą gali >> išspręsti vienas arba du, trys atstovai. Vietinių bendruomenių nariai >> ir vadovai turi gerai paplušėti tokių „vizitų“ metu. Jie visada su >> nerimu laukia tokių „svečių“, nes turi daug rūpesčių juos priimdami... >> - >> Apsakyme „Miestas ant kalno“ iš rinkinio „Kolymos sąsiuviniai“ Varlamas >> Šalamovas aprašo kaip vadinamieji blatnieji (užkietėję kriminaliniai >> nusikaltėliai) už kūniškus malonumus išbadėjusioms moterims mokėdavo >> duona. Bet kaip mokėdavo?! „Honoraru“ būdavo toks duonos kiekis, kokį >> moteris pajėgdavo suvalgyti, kol plačios širdies maitintojas >> naudodavosi jos kūnu. >> „Aš tą duoną pasakojo autoriui vienas iš blatnųjų iš anksto užšaldau >> sniege ir kišu jai į burną įšalusios daug nesuvalgys... Einu atgal ir >> duonos davinys sveikas.“ Ne mažiau pritrenkiantis ir kitas epizodas, >> aprašytas Levo Razgono knygoje „Neišgalvota“. Kartą autorius, jau >> išlaisvintas iš lagerio, bet paliktas dirbti jame sanitaru, taigi jau >> spėjęs pamiršti badmetį, neturėjo apetito, tačiau grąžinti savo davinį >> į virtuvę laikė firmine kvailyste. >> Pamatęs lagerio kiemą šluojančią jauną merginą, dar visai mergytę, L. >> Razgonas pakvietė ją valgyti. Ji lėtai ir mėgaudamasi kiekvienu šaukštu >> valgė kalėjimo viralą, o baigusi pasisuko į geradėją abejingu veidu. >> „Man atsigulti ar kaip?“- paklausė ji. Kai kalbos dovaną praradęs ir >> nieko nesuprasdamas, L. Razgonas pažiūrėjo į mergaitę, ši pasakė: >> „Manęs be šito nemaitina...“ >> Išbadėjusiam žmogui, kuriam elementarus orumas yra neleistina prabanga, >> beprotiškai skani yra tiek šleikšti duona perpus su pjuvenomis, tiek >> skysta kalėjimo balanda. >> >> >> >> >> >> >>> On 7/15/2018 10:21 PM, Vidas Makauskas wrote: >>>> Apie rusus nieko negaliu pasakyti, >>> >>> yra zinoma, kad rusu vergai buvo antrarusiai, todel vokieciai neimdavo >>> rusu vergu i savo ukius, o atiduodavo lenkams. >>