Tai kam jindeginti, jeigu jis puna? > nu tau per sudetinga zinot, kad kunas puna ...... > > "Vidas Makauskas" wrote in message > news:pivno7$88m$11@trimpas.omnitel.net... > > Pries 25 metus savo akimis maciau Osvencimo barakus ir krosnis. Uztenka > zinoti, kad zmogaus kunas deginamas apie 5 valandas. Pataisyk. Juo > labiau vokieciai nera tokie durni, kad karui skirtus resursus naudotu > kunu deginimui. O Rusai, turedami begalinius resursus irgi nedegino. > Jeigu butum lagerio virsininkas tai kokio velnio tau deginti bevercius > kunus? O juo labiau aiskinti savo virsininkams kokiu tikslu tau reikia > didziuliu kuro resursu > >> o is kur tu dede taip tipo gerai pasikaustes apie krosnis? >> ar degino - tai nezinai, nes neturi irodymu ir nematei, o va apie >> kroniu pajegumus labai uztikrintai sprendi :D >> >> "Vidas Makauskas" wrote in message >> news:pivfdh$88m$3@trimpas.omnitel.net... >> >> As nezinau, nes irodymu nemaciau. Ten tose krosnyse nesukurentum net >> naturalia mirtimi mirusiuju. >> >> >>> tai naikino masiskai Osvencime zydus vokieciai ar nenaikino? >>> >>> Zmoniu kalba, glaustai ir konkreciai, be kruvos perteklinio teksto, >>> prasau >>> >>> >>> "Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> schrieb im Newsbeitrag >>> news:piv9hb$3tk$3@trimpas.omnitel.net... >>>>> taves, dede, pasiklausius, pradedu manyt, kad zydus naikino >>>>> politrukai, >>>>> o Osvencima saugoje vokieciai tam kaip imanydami priestaravo >>>>> >>>>> >>>> O tu ne manes kalusyk, o protingu zmoniu. Kodel tu manai, kad zydai >>>> zydu nenaikino? Yra viena taisykle. Visi durniai yra laimingi, nes >>>> jie nesuvokia savo durnumo. Viskas yra sudetingiau, negu durnias >>>> aiskinama. >>>> Manai, kad 5 metu vaikui imanoma. >>>> >>>> >>>> "Prokuratūra: Vanagaitės pasisakymai apie partizanų vadą nėra >>>> nusikaltimas" >>>> delfi.lt/news/daily/lithuania/prokuratura-vanagaites-pasisakymai- apie- >>>> partizanu-vada-nera-nusikaltimas.d?id=76316781 nes nėra duomenų, kad >>>> ji būtų sąmoningai skleidusi melagingus prasimanymus su tikslu >>>> pakirsti žmonių pagarbą. >>>> >>>> o žydai-policininkai ką darė, 2012 01 26 15:32 Geto metraštininkas >>>> apie Ašmenos targediją Vilniaus geto kronikos autorius Hermanas >>>> Krukas savo dienoraštyje, 2004 m. išleistame lietuvių kalba, >>>> “Paskutinės Lietuvos Jeruzalės dienos” rašo apie Ašmenos žydų >>>> tragediją: “Žydų policininkai pasiskirstė į tris grupes. Viena grupė >>>> varė žydus iš namų, antroji grupė varė juos iš sinagogų (ten buvo >>>> surinkti perkeliami asmenys), o trečioji grupė buvo aikštėje /…/ Vis >>>> dėlto ne visi suėjo į aikštę. Ten patys žydų policijos pareigūnai >>>> skirstė ir sprendė, kas turėtų eiti į dešinę, o kas į kairę...Žydai >>>> pamatė, kad pateko į pinkles, ir pradėjo kaišioti pinigus. Viena >>>> moteris savanoriškai atidavė 800 auksinių rublių. Taip buvo atrinkti >>>> 200 ligonių ir 392 seni žmonės, iš viso 592 žmonės, ir 410 iš jų buvo >>>> išsiųsti iš miesto” /.../ >>>> Visi tie 410 atrinktų žmonių buvo išsiųsti iš miesto, kur laukė 150 >>>> valstiečių vežimų. Iš ten jie buvo nuvežti 8 kilometrus už Ašmenos. >>>> Jie buvo sušaudyti dalyvaujant 8 lietuvių ir 7 žydų policininkams. >>>> Viso ”sumanymo” vadovai buvo ponai Desleris, Nosonas Ringas, Moišė >>>> Levas. Per tas kelias dienas, kurias žydų policininkai praleido ten, >>>> tie 30 policininkų išgėrė 100 butelių degtinės /.../ Policininkai >>>> parsivežė į Vilnių pilnus maišus brangenybių ir pinigų Daugiausia tai >>>> taikoma ponams Desleriui ir Levui. Be to, Ašmenoje dirbę policininkai >>>> gavo specialias gumines lazdas/.../ >>>> Žmonės pasakoja daugiau: kai žydų policininkai jau buvo vežimuose ir >>>> išvažinėjo iš Ašmenos atlikę savo darbą, vienas didvyrių, mūsų seniai >>>> išgarsėjęs didvyris Drezinas dainavo susirinkusiems žydams: >>>> Mes pasilinksminome ir pradžiuginome save, >>>> Jūs taip pat nuostabiai ir gražiai praleiskite vakarą. >>>> >>>> tikras lietuvis 2016-02-28 17:27 IP: 78.58.72.44 O štai ką rašė apie >>>> žydus iškilus judėjas S.Vaintraubas (2007 m. rugpjūčio 1 d. ,lft ru, >>>> str. "Lefto tikslai ir kodėl jie negali būti pasiekti"): >>>> "Masinių iliustracijų rasime visose tautose, bet itin vaizdžiai šį >>>> mechanizmą atskleidžia žydų likimas, dėl itin specifinio naikinimo >>>> būdo. Štai vien tik getų pavyzdys. Po pogromų, likusiems gyviems į >>>> getus suvarytiems žydams vadovavo „judenratai“ ir getų policija tai >>>> kruopščiai fašistų atrinkti žydai-padugnės, iki karo uoliai tarnavę >>>> fašistiniams rėžimams. Būtent jie sprendė, kuriuos žydus reikia >>>> sušaudyti pirmiausiai (žinoma, komunistus), jie net patys kartais >>>> dalyvaudavo „akcijose“, išduodavo gerai įrengtas slėptuves, o patys >>>> tuo tarpu už prigrobtus iš eilinių geto žydų pinigus galėdavo slėpti >>>> savo gimines, įdarbinti į vėliausiai naikinamas dirbtuves, >>>> galiausiais juos pačius spėjo išgelbėti kontratakuojanti Tarybinė >>>> armija. Taigi, dabartiniai žydai yra daugiausiai prisitaikėlių, >>>> fašistų palikuonys. >>>> Ir kokia jų pasaulėžiūra? 1998-2007 m. laikotarpiu Vilniuje tris >>>> kartus buvo atlikti tyrimai, >>>> kuriuos iš dalies galima pavadinti sociologiniais. Išvados: tarp >>>> dabartinio žydų jaunimo tvyro amoralumas, konformizmas, >>>> progresyvesnių individų vienetai". Tad štai koks jūs, Yurek >>>> Valiukevich. >>>> >>>> >>>> >>>>> "Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> schrieb im Newsbeitrag >>>>> news:pinmu1$sqi$2@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Kai buvau Osvencime tai gidas pasakojo, kad Osvencimo gyventojai >>>>>> dirbo Lenku ukininku laukuose.Zydams saugiau buvo Osvencime, negu >>>>>> lenku laukuose >>>>>> >>>>>> Kokiais 1970 metais, mums vaikams, pasakojo toks Kuprenas, grizes >>>>>> is Lenkijos mirties stovyklu, kad vokieciai buvo pasitrauke ir >>>>>> kaliniai isbadejo ilgam palikti be maisto. Is stovyklos jie bijojo >>>>>> pasitraukti, >>>>>> nes juos butu iszude lenkai, kuriu laukuose jie dirbdavo. Uzejus >>>>>> rusams buvo tycia privirta kalnai mesos ir jos prisivalge kaliniai >>>>>> cia pat mirdavo. Todel as labiau tikiu, kad nufotografuoti kalnai >>>>>> lavonu yra politruku darbo rezultatas ir tik po fotosesijos >>>>>> palaidoti. >>>>>> >>>>>> PS Cia galite pasiziureti dokumentu kopijas kaip mirties stovyklos >>>>>> buvo pervezamos i Rusija. O Lenkijos mirties stovykla Osvencime >>>>>> buvo draugiskai palikta Lenkijai toliau Lenkijos tautines problemas >>>>>> spresti. >>>>>> obozrevatel.com/blogs/09123-nemetskie-lagerya-razbirali-i- >> ispolzovali- >>>> v- >>>>>> sisteme-gulag--dokument.htm - >>>>>> Klausimas: kur buvo geresnes salygos: Osvencime ar Sibire? >>>>>> >>>>>> >>>>>> "Kanibalų sala: kaip vienoje siaubingiausių Stalino kalinių >>>>>> stovyklų žuvo beveik 5 tūkst. žmonių" >>>>>> delfi.lt/news/daily/world/kanibalu-sala-kaip-vienoje- siaubingiausiu- >>>>>> stalino-kaliniu-stovyklu-zuvo-beveik-5-tukst-zmoniu.d?id=78567211# >>>>>> Slaptosios milicijos vadovas Genrichas Jagoda ir Gulago sistemos >>>>>> vadovas Matvėjus Bermanas sugalvojo brutalų socialinės inžinerijos >>>>>> projektą, >>>>>> kurio tikslas buvo mažiausiai 2 mln. žmonių apgyvendinti atokiose >>>>>> Sibiro ir sovietinio Kazachstano platybėse. Anot jų idėjos, >>>>>> „naujakuriai“ milijonus hektarų žemės turėjo paversti dirbama žeme >>>>>> ir per dvejus metus sukurti savarankiškai gyvenančias bendruomenes. >>>>>> Iš dalies šiuo planu buvo siekiama pridengti badą Ukrainoje ir >>>>>> kitose šalies dalyse. >>>>>> „Kartą iš Mirties salos į mūsų namus buvo atgabenta viena moteris, >>>>>> - 1989 metais pasakojo šiauriniame Obės krante įsikūrusio Nazino >>>>>> kaimo gyventoja Feofila Bylina. Ji turėjo būti išvežta į kitą >>>>>> stovyklą... Moteris pas mus turėjo pernakvoti, ir aš pamačiau, kad >>>>>> jai buvo nupjaustytos blauzdos. Aš jos paklausiau apie tai ir ji >>>>>> atsakė: „Jie man tai padarė Mirties saloje. Nupjaustė blauzdas ir >>>>>> jas išvirė“. >>>>>> Jai buvo nupjauti visi blauzdų raumenys. Dėl to jai šąlo kojos ir >>>>>> moteris vyniojo jas skarmalais. Tačiau ji galėjo pati vaikščioti. >>>>>> Ji atrodė kaip senutė, nors jai tebuvo per 40 metų“. >>>>>> Sovietų dokumentuose, kurie saugomi Gulago muziejuje Tomske, >>>>>> užfiksuotos kai kurių nusikaltėlių, patekusių į Nazino salą, >>>>>> apklausos. Vienas buvo paklaustas, ar valgė „žmogaus mėsą“. >>>>>> „Ne, tai netiesa, - atsakė jis. Valgiau tik kepenis ir širdis“. >>>>>> Paprašytas papasakoti smulkiau, jis atsakė: „Buvo labai paprasta. >>>>>> Tai tarsi šašlykas. Iš karklo šakų pasidarėme iešmus, supjaustėme >>>>>> organus gabaliukais, suvėrėme ant iešmų ir pasikepėme virš ugnies“. >>>>>> „Rinkausi tuos, kurie dar būdavo gyvi, bet jau arti mirties, - >>>>>> pridūrė jis. Buvo akivaizdu, kad jie netrukus mirs po dienos ar >>>>>> dviejų jie bus nebegyvi. Taigi jiems mirti tokiu būdu buvo >>>>>> lengviau. Dabar. >>>>>> Greitai. Nesikankinant dar dvi ar tris dienas“. >>>>>> Kiti pasakojo apie moteris, kurios būdavo pririšamos prie medžių. >>>>>> Vyrai nupjaudavo joms krūtis, blauzdas ir kitas kūno dalis. >>>>>> ... >>>>>> V. Veličkos ataskaita Maskvoje sukėlė tikrą sensaciją. Pats V. >>>>>> Velička buvo atleistas iš pareigų partijoje. Vėliau jis tapo >>>>>> žurnalistu ir Antrojo pasaulinio karo metais sulaukė šlovės kaip >>>>>> karo korespondentas, lydėjęs Raudonąją armiją iki pat Berlyno. Po >>>>>> karo jis parašė kelias knygas, kuriose liaupsino sovietų >>>>>> vyriausybės bandymus keisti Sibirą. >>>>>> Tačiau apie Kanibalų salą jis daugiau niekada neužsiminė. >>>>>> >>>>>> Pokaryje zmoniu naikinimo mastas sumazejo, nes mazai liko ka >>>>>> naikinti >>>>>> >>>>>> "Vaizdai iš Sibiro: ekskavatoriaus perskrostas karstas ir ant >>>>>> kalinių kaulų statomi gyvenamieji namai" >>>>>> 3w delfi.lt/news/daily/lithuania/vaizdai-is-sibiro-ekskavatoriaus- >>>>>> perskrostas-karstas-ir-ant-kaliniu-kaulu-statomi-gyvenamieji- > namai.d? >>>>>> id=61601577 - Didžiausią gėdą daro oficialios delegacijos ir >>>>>> įvairios grupės, kurios važiuoja palėbauti į Sibirą. Ten gyvenantys >>>>>> lietuviai negali suprasti, >>>>>> kam reikia važiuoti kokiai dešimčiai žmonių, kai klausimą gali >>>>>> išspręsti vienas arba du, trys atstovai. Vietinių bendruomenių >>>>>> nariai ir vadovai turi gerai paplušėti tokių „vizitų“ metu. Jie >>>>>> visada su nerimu laukia tokių „svečių“, nes turi daug rūpesčių juos >>>>>> priimdami... - >>>>>> Apsakyme „Miestas ant kalno“ iš rinkinio „Kolymos sąsiuviniai“ >>>>>> Varlamas Šalamovas aprašo kaip vadinamieji blatnieji (užkietėję >>>>>> kriminaliniai nusikaltėliai) už kūniškus malonumus išbadėjusioms >>>>>> moterims mokėdavo duona. Bet kaip mokėdavo?! „Honoraru“ būdavo toks >>>>>> duonos kiekis, kokį moteris pajėgdavo suvalgyti, kol plačios >>>>>> širdies maitintojas naudodavosi jos kūnu. >>>>>> „Aš tą duoną pasakojo autoriui vienas iš blatnųjų iš anksto >>>>>> užšaldau sniege ir kišu jai į burną įšalusios daug nesuvalgys... >>>>>> Einu atgal ir duonos davinys sveikas.“ Ne mažiau pritrenkiantis ir >>>>>> kitas epizodas, aprašytas Levo Razgono knygoje „Neišgalvota“. Kartą >>>>>> autorius, jau išlaisvintas iš lagerio, bet paliktas dirbti jame >>>>>> sanitaru, taigi jau spėjęs pamiršti badmetį, neturėjo apetito, >>>>>> tačiau grąžinti savo davinį į virtuvę laikė firmine kvailyste. >>>>>> Pamatęs lagerio kiemą šluojančią jauną merginą, dar visai mergytę, >>>>>> L. Razgonas pakvietė ją valgyti. Ji lėtai ir mėgaudamasi kiekvienu >>>>>> šaukštu valgė kalėjimo viralą, o baigusi pasisuko į geradėją >>>>>> abejingu veidu. „Man atsigulti ar kaip?“- paklausė ji. Kai kalbos >>>>>> dovaną praradęs ir nieko nesuprasdamas, L. Razgonas pažiūrėjo į >>>>>> mergaitę, ši pasakė: „Manęs be šito nemaitina...“ >>>>>> Išbadėjusiam žmogui, kuriam elementarus orumas yra neleistina >>>>>> prabanga, beprotiškai skani yra tiek šleikšti duona perpus su >>>>>> pjuvenomis, tiek skysta kalėjimo balanda. >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>>>> On 7/15/2018 10:21 PM, Vidas Makauskas wrote: >>>>>>>> Apie rusus nieko negaliu pasakyti, >>>>>>> >>>>>>> yra zinoma, kad rusu vergai buvo antrarusiai, todel vokieciai >>>>>>> neimdavo rusu vergu i savo ukius, o atiduodavo lenkams. >>>>>> >>>>>>