Tema: Re: Apie patriotizma
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2018-07-21 19:41:43
Pries 25 metus savo akimis maciau Osvencimo barakus ir krosnis. Uztenka 
zinoti, kad zmogaus kunas deginamas apie 5 valandas. Pataisyk. Juo labiau 
vokieciai nera tokie durni, kad karui skirtus resursus naudotu kunu 
deginimui. O Rusai, turedami begalinius resursus irgi nedegino.
 Jeigu butum lagerio virsininkas tai kokio velnio tau deginti bevercius 
kunus? O juo labiau aiskinti savo virsininkams kokiu tikslu tau reikia 
didziuliu kuro resursu

> o is kur tu dede taip tipo gerai  pasikaustes apie krosnis?
> ar degino - tai nezinai, nes neturi irodymu ir nematei, o va apie kroniu
> pajegumus labai uztikrintai sprendi :D
> 
> "Vidas Makauskas"  wrote in message
> news:pivfdh$88m$3@trimpas.omnitel.net...
> 
> As nezinau, nes irodymu nemaciau. Ten tose krosnyse nesukurentum net
> naturalia mirtimi mirusiuju.
> 
> 
>> tai naikino masiskai Osvencime zydus vokieciai ar nenaikino?
>>
>> Zmoniu kalba, glaustai ir konkreciai, be kruvos perteklinio teksto,
>> prasau
>>
>>
>> "Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> schrieb im Newsbeitrag
>> news:piv9hb$3tk$3@trimpas.omnitel.net...
>>>> taves, dede, pasiklausius, pradedu manyt, kad zydus naikino
>>>> politrukai,
>>>> o Osvencima saugoje vokieciai tam kaip imanydami priestaravo
>>>>
>>>>
>>> O tu ne manes kalusyk, o protingu zmoniu. Kodel tu manai, kad zydai
>>> zydu nenaikino? Yra viena taisykle. Visi durniai yra laimingi, nes jie
>>> nesuvokia savo durnumo. Viskas yra sudetingiau, negu durnias
>>> aiskinama.
>>> Manai, kad 5 metu vaikui imanoma.
>>>
>>>
>>> "Prokuratūra: Vanagaitės pasisakymai apie partizanų vadą nėra
>>> nusikaltimas"
>>> delfi.lt/news/daily/lithuania/prokuratura-vanagaites-pasisakymai-apie-
>>> partizanu-vada-nera-nusikaltimas.d?id=76316781 nes nėra duomenų, kad
>>> ji būtų sąmoningai skleidusi melagingus prasimanymus su tikslu
>>> pakirsti žmonių pagarbą.
>>>
>>> o žydai-policininkai ką darė, 2012 01 26 15:32 Geto metraštininkas
>>> apie Ašmenos targediją Vilniaus geto kronikos autorius Hermanas Krukas
>>> savo dienoraštyje, 2004 m. išleistame lietuvių kalba, “Paskutinės
>>> Lietuvos Jeruzalės dienos” rašo apie Ašmenos žydų tragediją: “Žydų
>>> policininkai pasiskirstė į tris grupes. Viena grupė varė žydus iš
>>> namų, antroji grupė varė juos iš sinagogų (ten buvo surinkti
>>> perkeliami asmenys), o trečioji grupė buvo aikštėje /…/ Vis dėlto ne
>>> visi suėjo į aikštę. Ten patys žydų policijos pareigūnai skirstė ir
>>> sprendė, kas turėtų eiti į dešinę, o kas į kairę...Žydai pamatė, kad
>>> pateko į pinkles, ir pradėjo kaišioti pinigus. Viena moteris
>>> savanoriškai atidavė 800 auksinių rublių. Taip buvo atrinkti 200
>>> ligonių ir 392 seni žmonės, iš viso 592 žmonės, ir 410 iš jų buvo
>>> išsiųsti iš miesto” /.../
>>> Visi tie 410 atrinktų žmonių buvo išsiųsti iš miesto, kur laukė 150
>>> valstiečių vežimų. Iš ten jie buvo nuvežti 8 kilometrus už Ašmenos.
>>> Jie buvo sušaudyti dalyvaujant 8 lietuvių ir 7 žydų policininkams.
>>> Viso ”sumanymo” vadovai buvo ponai Desleris, Nosonas Ringas, Moišė
>>> Levas. Per tas kelias dienas, kurias žydų policininkai praleido ten,
>>> tie 30 policininkų išgėrė 100 butelių degtinės /.../ Policininkai
>>> parsivežė į Vilnių pilnus maišus brangenybių ir pinigų Daugiausia tai
>>> taikoma ponams Desleriui ir Levui. Be to, Ašmenoje dirbę policininkai
>>> gavo specialias gumines lazdas/.../
>>> Žmonės pasakoja daugiau: kai žydų policininkai jau buvo vežimuose ir
>>> išvažinėjo iš Ašmenos atlikę savo darbą, vienas didvyrių, mūsų seniai
>>> išgarsėjęs didvyris Drezinas dainavo susirinkusiems žydams:
>>> Mes pasilinksminome ir pradžiuginome save,
>>> Jūs taip pat nuostabiai ir gražiai praleiskite vakarą.
>>>
>>> tikras lietuvis 2016-02-28 17:27 IP: 78.58.72.44 O štai ką rašė apie
>>> žydus iškilus judėjas S.Vaintraubas (2007 m. rugpjūčio 1 d. ,lft ru,
>>> str. "Lefto tikslai ir kodėl jie negali būti pasiekti"):
>>> "Masinių iliustracijų rasime visose tautose, bet itin vaizdžiai šį
>>> mechanizmą atskleidžia žydų likimas, dėl itin specifinio naikinimo
>>> būdo. Štai vien tik getų pavyzdys. Po pogromų, likusiems gyviems į
>>> getus suvarytiems žydams vadovavo „judenratai“ ir getų policija  tai
>>> kruopščiai fašistų atrinkti žydai-padugnės, iki karo uoliai tarnavę
>>> fašistiniams rėžimams. Būtent jie sprendė, kuriuos žydus reikia
>>> sušaudyti pirmiausiai (žinoma, komunistus), jie net patys kartais
>>> dalyvaudavo „akcijose“, išduodavo gerai įrengtas slėptuves, o patys
>>> tuo tarpu už prigrobtus iš eilinių geto žydų pinigus galėdavo slėpti
>>> savo gimines, įdarbinti į vėliausiai naikinamas dirbtuves, galiausiais
>>> juos pačius spėjo išgelbėti kontratakuojanti Tarybinė armija. Taigi,
>>> dabartiniai žydai yra daugiausiai prisitaikėlių, fašistų palikuonys.
>>> Ir kokia jų pasaulėžiūra? 1998-2007 m. laikotarpiu Vilniuje tris
>>> kartus buvo atlikti tyrimai,
>>> kuriuos iš dalies galima pavadinti sociologiniais. Išvados: tarp
>>> dabartinio žydų jaunimo tvyro amoralumas, konformizmas, progresyvesnių
>>> individų vienetai". Tad štai koks jūs, Yurek Valiukevich.
>>>
>>>
>>>
>>>> "Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> schrieb im Newsbeitrag
>>>> news:pinmu1$sqi$2@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Kai buvau Osvencime tai gidas pasakojo, kad Osvencimo gyventojai
>>>>> dirbo Lenku ukininku laukuose.Zydams saugiau buvo Osvencime, negu
>>>>> lenku laukuose
>>>>>
>>>>> Kokiais 1970 metais, mums vaikams, pasakojo toks Kuprenas, grizes is
>>>>> Lenkijos mirties stovyklu, kad vokieciai buvo pasitrauke ir kaliniai
>>>>> isbadejo ilgam palikti be maisto. Is stovyklos jie bijojo
>>>>> pasitraukti,
>>>>> nes juos butu iszude lenkai, kuriu laukuose jie dirbdavo. Uzejus
>>>>> rusams buvo tycia privirta kalnai mesos ir jos prisivalge kaliniai
>>>>> cia pat mirdavo.  Todel as labiau tikiu, kad nufotografuoti kalnai
>>>>> lavonu yra politruku darbo rezultatas ir tik po fotosesijos
>>>>> palaidoti.
>>>>>
>>>>> PS Cia galite pasiziureti dokumentu kopijas kaip mirties stovyklos
>>>>> buvo pervezamos i Rusija. O Lenkijos mirties stovykla Osvencime buvo
>>>>> draugiskai palikta Lenkijai toliau Lenkijos tautines problemas
>>>>> spresti.
>>>>> obozrevatel.com/blogs/09123-nemetskie-lagerya-razbirali-i-
> ispolzovali-
>>> v-
>>>>> sisteme-gulag--dokument.htm -
>>>>> Klausimas: kur buvo geresnes salygos: Osvencime ar Sibire?
>>>>>
>>>>>
>>>>> "Kanibalų sala: kaip vienoje siaubingiausių Stalino kalinių stovyklų
>>>>> žuvo beveik 5 tūkst. žmonių"
>>>>> delfi.lt/news/daily/world/kanibalu-sala-kaip-vienoje-siaubingiausiu-
>>>>> stalino-kaliniu-stovyklu-zuvo-beveik-5-tukst-zmoniu.d?id=78567211#
>>>>> Slaptosios milicijos vadovas Genrichas Jagoda ir Gulago sistemos
>>>>> vadovas Matvėjus Bermanas sugalvojo brutalų socialinės inžinerijos
>>>>> projektą,
>>>>> kurio tikslas buvo mažiausiai 2 mln. žmonių apgyvendinti atokiose
>>>>> Sibiro ir sovietinio Kazachstano platybėse. Anot jų idėjos,
>>>>> „naujakuriai“ milijonus hektarų žemės turėjo paversti dirbama žeme
>>>>> ir per dvejus metus sukurti savarankiškai gyvenančias bendruomenes.
>>>>> Iš dalies šiuo planu buvo siekiama pridengti badą Ukrainoje ir
>>>>> kitose šalies dalyse.
>>>>> „Kartą iš Mirties salos į mūsų namus buvo atgabenta viena moteris, -
>>>>> 1989 metais pasakojo šiauriniame Obės krante įsikūrusio Nazino kaimo
>>>>> gyventoja Feofila Bylina.  Ji turėjo būti išvežta į kitą stovyklą...
>>>>> Moteris pas mus turėjo pernakvoti, ir aš pamačiau, kad jai buvo
>>>>> nupjaustytos blauzdos. Aš jos paklausiau apie tai ir ji atsakė: „Jie
>>>>> man tai padarė Mirties saloje. Nupjaustė blauzdas ir jas išvirė“.
>>>>> Jai buvo nupjauti visi blauzdų raumenys. Dėl to jai šąlo kojos ir
>>>>> moteris vyniojo jas skarmalais. Tačiau ji galėjo pati vaikščioti. Ji
>>>>> atrodė kaip senutė, nors jai tebuvo per 40 metų“.
>>>>> Sovietų dokumentuose, kurie saugomi Gulago muziejuje Tomske,
>>>>> užfiksuotos kai kurių nusikaltėlių, patekusių į Nazino salą,
>>>>> apklausos. Vienas buvo paklaustas, ar valgė „žmogaus mėsą“.
>>>>> „Ne, tai netiesa, - atsakė jis.  Valgiau tik kepenis ir širdis“.
>>>>> Paprašytas papasakoti smulkiau, jis atsakė: „Buvo labai paprasta.
>>>>> Tai tarsi šašlykas. Iš karklo šakų pasidarėme iešmus, supjaustėme
>>>>> organus gabaliukais, suvėrėme ant iešmų ir pasikepėme virš ugnies“.
>>>>> „Rinkausi tuos, kurie dar būdavo gyvi, bet jau arti mirties, -
>>>>> pridūrė jis.  Buvo akivaizdu, kad jie netrukus mirs  po dienos ar
>>>>> dviejų jie bus nebegyvi. Taigi jiems mirti tokiu būdu buvo lengviau.
>>>>> Dabar.
>>>>> Greitai. Nesikankinant dar dvi ar tris dienas“.
>>>>> Kiti pasakojo apie moteris, kurios būdavo pririšamos prie medžių.
>>>>> Vyrai nupjaudavo joms krūtis, blauzdas ir kitas kūno dalis.
>>>>> ...
>>>>> V. Veličkos ataskaita Maskvoje sukėlė tikrą sensaciją. Pats V.
>>>>> Velička buvo atleistas iš pareigų partijoje. Vėliau jis tapo
>>>>> žurnalistu ir Antrojo pasaulinio karo metais sulaukė šlovės kaip
>>>>> karo korespondentas, lydėjęs Raudonąją armiją iki pat Berlyno. Po
>>>>> karo jis parašė kelias knygas, kuriose liaupsino sovietų vyriausybės
>>>>> bandymus keisti Sibirą.
>>>>> Tačiau apie Kanibalų salą jis daugiau niekada neužsiminė.
>>>>>
>>>>> Pokaryje zmoniu naikinimo mastas sumazejo, nes mazai liko ka
>>>>> naikinti
>>>>>
>>>>> "Vaizdai iš Sibiro: ekskavatoriaus perskrostas karstas ir ant
>>>>> kalinių kaulų statomi gyvenamieji namai"
>>>>> 3w delfi.lt/news/daily/lithuania/vaizdai-is-sibiro-ekskavatoriaus-
>>>>> perskrostas-karstas-ir-ant-kaliniu-kaulu-statomi-gyvenamieji-
namai.d?
>>>>> id=61601577 - Didžiausią gėdą daro oficialios delegacijos ir
>>>>> įvairios grupės, kurios važiuoja palėbauti į Sibirą. Ten gyvenantys
>>>>> lietuviai negali suprasti,
>>>>> kam reikia važiuoti kokiai dešimčiai žmonių, kai klausimą gali
>>>>> išspręsti vienas arba du, trys atstovai. Vietinių bendruomenių
>>>>> nariai ir vadovai turi gerai paplušėti tokių „vizitų“ metu. Jie
>>>>> visada su nerimu laukia tokių „svečių“, nes turi daug rūpesčių juos
>>>>> priimdami... -
>>>>> Apsakyme „Miestas ant kalno“ iš rinkinio „Kolymos sąsiuviniai“
>>>>> Varlamas Šalamovas aprašo kaip vadinamieji blatnieji (užkietėję
>>>>> kriminaliniai nusikaltėliai) už kūniškus malonumus išbadėjusioms
>>>>> moterims mokėdavo duona. Bet kaip mokėdavo?! „Honoraru“ būdavo toks
>>>>> duonos kiekis, kokį moteris pajėgdavo suvalgyti, kol plačios širdies
>>>>> maitintojas naudodavosi jos kūnu.
>>>>> „Aš tą duoną  pasakojo autoriui vienas iš blatnųjų  iš anksto
>>>>> užšaldau sniege ir kišu jai į burną  įšalusios daug nesuvalgys...
>>>>> Einu atgal  ir duonos davinys sveikas.“ Ne mažiau pritrenkiantis ir
>>>>> kitas epizodas, aprašytas Levo Razgono knygoje „Neišgalvota“. Kartą
>>>>> autorius, jau išlaisvintas iš lagerio, bet paliktas dirbti jame
>>>>> sanitaru, taigi jau spėjęs pamiršti badmetį, neturėjo apetito,
>>>>> tačiau grąžinti savo davinį į virtuvę laikė firmine kvailyste.
>>>>> Pamatęs lagerio kiemą šluojančią jauną merginą, dar visai mergytę,
>>>>> L. Razgonas pakvietė ją valgyti. Ji lėtai ir mėgaudamasi kiekvienu
>>>>> šaukštu valgė kalėjimo viralą, o baigusi pasisuko į geradėją
>>>>> abejingu veidu. „Man atsigulti ar kaip?“- paklausė ji. Kai kalbos
>>>>> dovaną praradęs ir nieko nesuprasdamas, L. Razgonas pažiūrėjo į
>>>>> mergaitę, ši pasakė: „Manęs be šito nemaitina...“
>>>>> Išbadėjusiam žmogui, kuriam elementarus orumas yra neleistina
>>>>> prabanga, beprotiškai skani yra tiek šleikšti duona perpus su
>>>>> pjuvenomis, tiek skysta kalėjimo balanda.
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>>> On 7/15/2018 10:21 PM, Vidas Makauskas wrote:
>>>>>>> Apie rusus nieko negaliu pasakyti,
>>>>>>
>>>>>> yra zinoma, kad rusu vergai buvo antrarusiai, todel vokieciai
>>>>>> neimdavo rusu vergu i savo ukius, o atiduodavo lenkams.
>>>>>
>>>>>