o is kur tu dede taip tipo gerai pasikaustes apie krosnis? ar degino - tai nezinai, nes neturi irodymu ir nematei, o va apie kroniu pajegumus labai uztikrintai sprendi :D "Vidas Makauskas" wrote in message news:pivfdh$88m$3@trimpas.omnitel.net... As nezinau, nes irodymu nemaciau. Ten tose krosnyse nesukurentum net naturalia mirtimi mirusiuju. > tai naikino masiskai Osvencime zydus vokieciai ar nenaikino? > > Zmoniu kalba, glaustai ir konkreciai, be kruvos perteklinio teksto, > prasau > > > "Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> schrieb im Newsbeitrag > news:piv9hb$3tk$3@trimpas.omnitel.net... >>> taves, dede, pasiklausius, pradedu manyt, kad zydus naikino >>> politrukai, >>> o Osvencima saugoje vokieciai tam kaip imanydami priestaravo >>> >>> >> O tu ne manes kalusyk, o protingu zmoniu. Kodel tu manai, kad zydai >> zydu nenaikino? Yra viena taisykle. Visi durniai yra laimingi, nes jie >> nesuvokia savo durnumo. Viskas yra sudetingiau, negu durnias aiskinama. >> Manai, kad 5 metu vaikui imanoma. >> >> >> "Prokuratūra: Vanagaitės pasisakymai apie partizanų vadą nėra >> nusikaltimas" >> delfi.lt/news/daily/lithuania/prokuratura-vanagaites-pasisakymai-apie- >> partizanu-vada-nera-nusikaltimas.d?id=76316781 nes nėra duomenų, kad ji >> būtų sąmoningai skleidusi melagingus prasimanymus su tikslu pakirsti >> žmonių pagarbą. >> >> o žydai-policininkai ką darė, 2012 01 26 15:32 Geto metraštininkas apie >> Ašmenos targediją Vilniaus geto kronikos autorius Hermanas Krukas savo >> dienoraštyje, 2004 m. išleistame lietuvių kalba, “Paskutinės Lietuvos >> Jeruzalės dienos” rašo apie Ašmenos žydų tragediją: “Žydų policininkai >> pasiskirstė į tris grupes. Viena grupė varė žydus iš namų, antroji >> grupė varė juos iš sinagogų (ten buvo surinkti perkeliami asmenys), o >> trečioji grupė buvo aikštėje /…/ Vis dėlto ne visi suėjo į aikštę. Ten >> patys žydų policijos pareigūnai skirstė ir sprendė, kas turėtų eiti į >> dešinę, o kas į kairę...Žydai pamatė, kad pateko į pinkles, ir pradėjo >> kaišioti pinigus. Viena moteris savanoriškai atidavė 800 auksinių >> rublių. Taip buvo atrinkti 200 ligonių ir 392 seni žmonės, iš viso 592 >> žmonės, ir 410 iš jų buvo išsiųsti iš miesto” /.../ >> Visi tie 410 atrinktų žmonių buvo išsiųsti iš miesto, kur laukė 150 >> valstiečių vežimų. Iš ten jie buvo nuvežti 8 kilometrus už Ašmenos. Jie >> buvo sušaudyti dalyvaujant 8 lietuvių ir 7 žydų policininkams. >> Viso ”sumanymo” vadovai buvo ponai Desleris, Nosonas Ringas, Moišė >> Levas. Per tas kelias dienas, kurias žydų policininkai praleido ten, >> tie 30 policininkų išgėrė 100 butelių degtinės /.../ Policininkai >> parsivežė į Vilnių pilnus maišus brangenybių ir pinigų Daugiausia tai >> taikoma ponams Desleriui ir Levui. Be to, Ašmenoje dirbę policininkai >> gavo specialias gumines lazdas/.../ >> Žmonės pasakoja daugiau: kai žydų policininkai jau buvo vežimuose ir >> išvažinėjo iš Ašmenos atlikę savo darbą, vienas didvyrių, mūsų seniai >> išgarsėjęs didvyris Drezinas dainavo susirinkusiems žydams: >> Mes pasilinksminome ir pradžiuginome save, >> Jūs taip pat nuostabiai ir gražiai praleiskite vakarą. >> >> tikras lietuvis 2016-02-28 17:27 IP: 78.58.72.44 O štai ką rašė apie >> žydus iškilus judėjas S.Vaintraubas (2007 m. rugpjūčio 1 d. ,lft ru, >> str. "Lefto tikslai ir kodėl jie negali būti pasiekti"): >> "Masinių iliustracijų rasime visose tautose, bet itin vaizdžiai šį >> mechanizmą atskleidžia žydų likimas, dėl itin specifinio naikinimo >> būdo. Štai vien tik getų pavyzdys. Po pogromų, likusiems gyviems į >> getus suvarytiems žydams vadovavo „judenratai“ ir getų policija tai >> kruopščiai fašistų atrinkti žydai-padugnės, iki karo uoliai tarnavę >> fašistiniams rėžimams. Būtent jie sprendė, kuriuos žydus reikia >> sušaudyti pirmiausiai (žinoma, komunistus), jie net patys kartais >> dalyvaudavo „akcijose“, išduodavo gerai įrengtas slėptuves, o patys tuo >> tarpu už prigrobtus iš eilinių geto žydų pinigus galėdavo slėpti savo >> gimines, įdarbinti į vėliausiai naikinamas dirbtuves, galiausiais juos >> pačius spėjo išgelbėti kontratakuojanti Tarybinė armija. Taigi, >> dabartiniai žydai yra daugiausiai prisitaikėlių, fašistų palikuonys. Ir >> kokia jų pasaulėžiūra? 1998-2007 m. laikotarpiu Vilniuje tris kartus >> buvo atlikti tyrimai, >> kuriuos iš dalies galima pavadinti sociologiniais. Išvados: tarp >> dabartinio žydų jaunimo tvyro amoralumas, konformizmas, progresyvesnių >> individų vienetai". Tad štai koks jūs, Yurek Valiukevich. >> >> >> >>> "Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> schrieb im Newsbeitrag >>> news:pinmu1$sqi$2@trimpas.omnitel.net... >>>> Kai buvau Osvencime tai gidas pasakojo, kad Osvencimo gyventojai >>>> dirbo Lenku ukininku laukuose.Zydams saugiau buvo Osvencime, negu >>>> lenku laukuose >>>> >>>> Kokiais 1970 metais, mums vaikams, pasakojo toks Kuprenas, grizes is >>>> Lenkijos mirties stovyklu, kad vokieciai buvo pasitrauke ir kaliniai >>>> isbadejo ilgam palikti be maisto. Is stovyklos jie bijojo >>>> pasitraukti, >>>> nes juos butu iszude lenkai, kuriu laukuose jie dirbdavo. Uzejus >>>> rusams buvo tycia privirta kalnai mesos ir jos prisivalge kaliniai >>>> cia pat mirdavo. Todel as labiau tikiu, kad nufotografuoti kalnai >>>> lavonu yra politruku darbo rezultatas ir tik po fotosesijos >>>> palaidoti. >>>> >>>> PS Cia galite pasiziureti dokumentu kopijas kaip mirties stovyklos >>>> buvo pervezamos i Rusija. O Lenkijos mirties stovykla Osvencime buvo >>>> draugiskai palikta Lenkijai toliau Lenkijos tautines problemas >>>> spresti. >>>> obozrevatel.com/blogs/09123-nemetskie-lagerya-razbirali-i- ispolzovali- >> v- >>>> sisteme-gulag--dokument.htm - >>>> Klausimas: kur buvo geresnes salygos: Osvencime ar Sibire? >>>> >>>> >>>> "Kanibalų sala: kaip vienoje siaubingiausių Stalino kalinių stovyklų >>>> žuvo beveik 5 tūkst. žmonių" >>>> delfi.lt/news/daily/world/kanibalu-sala-kaip-vienoje-siaubingiausiu- >>>> stalino-kaliniu-stovyklu-zuvo-beveik-5-tukst-zmoniu.d?id=78567211# >>>> Slaptosios milicijos vadovas Genrichas Jagoda ir Gulago sistemos >>>> vadovas Matvėjus Bermanas sugalvojo brutalų socialinės inžinerijos >>>> projektą, >>>> kurio tikslas buvo mažiausiai 2 mln. žmonių apgyvendinti atokiose >>>> Sibiro ir sovietinio Kazachstano platybėse. Anot jų idėjos, >>>> „naujakuriai“ milijonus hektarų žemės turėjo paversti dirbama žeme ir >>>> per dvejus metus sukurti savarankiškai gyvenančias bendruomenes. Iš >>>> dalies šiuo planu buvo siekiama pridengti badą Ukrainoje ir kitose >>>> šalies dalyse. >>>> „Kartą iš Mirties salos į mūsų namus buvo atgabenta viena moteris, - >>>> 1989 metais pasakojo šiauriniame Obės krante įsikūrusio Nazino kaimo >>>> gyventoja Feofila Bylina. Ji turėjo būti išvežta į kitą stovyklą... >>>> Moteris pas mus turėjo pernakvoti, ir aš pamačiau, kad jai buvo >>>> nupjaustytos blauzdos. Aš jos paklausiau apie tai ir ji atsakė: „Jie >>>> man tai padarė Mirties saloje. Nupjaustė blauzdas ir jas išvirė“. Jai >>>> buvo nupjauti visi blauzdų raumenys. Dėl to jai šąlo kojos ir moteris >>>> vyniojo jas skarmalais. Tačiau ji galėjo pati vaikščioti. Ji atrodė >>>> kaip senutė, nors jai tebuvo per 40 metų“. >>>> Sovietų dokumentuose, kurie saugomi Gulago muziejuje Tomske, >>>> užfiksuotos kai kurių nusikaltėlių, patekusių į Nazino salą, >>>> apklausos. Vienas buvo paklaustas, ar valgė „žmogaus mėsą“. >>>> „Ne, tai netiesa, - atsakė jis. Valgiau tik kepenis ir širdis“. >>>> Paprašytas papasakoti smulkiau, jis atsakė: „Buvo labai paprasta. Tai >>>> tarsi šašlykas. Iš karklo šakų pasidarėme iešmus, supjaustėme organus >>>> gabaliukais, suvėrėme ant iešmų ir pasikepėme virš ugnies“. >>>> „Rinkausi tuos, kurie dar būdavo gyvi, bet jau arti mirties, - >>>> pridūrė jis. Buvo akivaizdu, kad jie netrukus mirs po dienos ar >>>> dviejų jie bus nebegyvi. Taigi jiems mirti tokiu būdu buvo lengviau. >>>> Dabar. >>>> Greitai. Nesikankinant dar dvi ar tris dienas“. >>>> Kiti pasakojo apie moteris, kurios būdavo pririšamos prie medžių. >>>> Vyrai nupjaudavo joms krūtis, blauzdas ir kitas kūno dalis. >>>> ... >>>> V. Veličkos ataskaita Maskvoje sukėlė tikrą sensaciją. Pats V. >>>> Velička buvo atleistas iš pareigų partijoje. Vėliau jis tapo >>>> žurnalistu ir Antrojo pasaulinio karo metais sulaukė šlovės kaip karo >>>> korespondentas, lydėjęs Raudonąją armiją iki pat Berlyno. Po karo jis >>>> parašė kelias knygas, kuriose liaupsino sovietų vyriausybės bandymus >>>> keisti Sibirą. >>>> Tačiau apie Kanibalų salą jis daugiau niekada neužsiminė. >>>> >>>> Pokaryje zmoniu naikinimo mastas sumazejo, nes mazai liko ka naikinti >>>> >>>> "Vaizdai iš Sibiro: ekskavatoriaus perskrostas karstas ir ant kalinių >>>> kaulų statomi gyvenamieji namai" >>>> 3w delfi.lt/news/daily/lithuania/vaizdai-is-sibiro-ekskavatoriaus- >>>> perskrostas-karstas-ir-ant-kaliniu-kaulu-statomi-gyvenamieji-namai.d? >>>> id=61601577 - Didžiausią gėdą daro oficialios delegacijos ir įvairios >>>> grupės, kurios važiuoja palėbauti į Sibirą. Ten gyvenantys lietuviai >>>> negali suprasti, >>>> kam reikia važiuoti kokiai dešimčiai žmonių, kai klausimą gali >>>> išspręsti vienas arba du, trys atstovai. Vietinių bendruomenių nariai >>>> ir vadovai turi gerai paplušėti tokių „vizitų“ metu. Jie visada su >>>> nerimu laukia tokių „svečių“, nes turi daug rūpesčių juos >>>> priimdami... - >>>> Apsakyme „Miestas ant kalno“ iš rinkinio „Kolymos sąsiuviniai“ >>>> Varlamas Šalamovas aprašo kaip vadinamieji blatnieji (užkietėję >>>> kriminaliniai nusikaltėliai) už kūniškus malonumus išbadėjusioms >>>> moterims mokėdavo duona. Bet kaip mokėdavo?! „Honoraru“ būdavo toks >>>> duonos kiekis, kokį moteris pajėgdavo suvalgyti, kol plačios širdies >>>> maitintojas naudodavosi jos kūnu. >>>> „Aš tą duoną pasakojo autoriui vienas iš blatnųjų iš anksto >>>> užšaldau sniege ir kišu jai į burną įšalusios daug nesuvalgys... >>>> Einu atgal ir duonos davinys sveikas.“ Ne mažiau pritrenkiantis ir >>>> kitas epizodas, aprašytas Levo Razgono knygoje „Neišgalvota“. Kartą >>>> autorius, jau išlaisvintas iš lagerio, bet paliktas dirbti jame >>>> sanitaru, taigi jau spėjęs pamiršti badmetį, neturėjo apetito, tačiau >>>> grąžinti savo davinį į virtuvę laikė firmine kvailyste. >>>> Pamatęs lagerio kiemą šluojančią jauną merginą, dar visai mergytę, L. >>>> Razgonas pakvietė ją valgyti. Ji lėtai ir mėgaudamasi kiekvienu >>>> šaukštu valgė kalėjimo viralą, o baigusi pasisuko į geradėją abejingu >>>> veidu. „Man atsigulti ar kaip?“- paklausė ji. Kai kalbos dovaną >>>> praradęs ir nieko nesuprasdamas, L. Razgonas pažiūrėjo į mergaitę, ši >>>> pasakė: „Manęs be šito nemaitina...“ >>>> Išbadėjusiam žmogui, kuriam elementarus orumas yra neleistina >>>> prabanga, beprotiškai skani yra tiek šleikšti duona perpus su >>>> pjuvenomis, tiek skysta kalėjimo balanda. >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>> >>>>> On 7/15/2018 10:21 PM, Vidas Makauskas wrote: >>>>>> Apie rusus nieko negaliu pasakyti, >>>>> >>>>> yra zinoma, kad rusu vergai buvo antrarusiai, todel vokieciai >>>>> neimdavo rusu vergu i savo ukius, o atiduodavo lenkams. >>>> >>>>