nu tau per sudetinga zinot, kad kunas puna ...... "Vidas Makauskas" wrote in message news:pivno7$88m$11@trimpas.omnitel.net... Pries 25 metus savo akimis maciau Osvencimo barakus ir krosnis. Uztenka zinoti, kad zmogaus kunas deginamas apie 5 valandas. Pataisyk. Juo labiau vokieciai nera tokie durni, kad karui skirtus resursus naudotu kunu deginimui. O Rusai, turedami begalinius resursus irgi nedegino. Jeigu butum lagerio virsininkas tai kokio velnio tau deginti bevercius kunus? O juo labiau aiskinti savo virsininkams kokiu tikslu tau reikia didziuliu kuro resursu > o is kur tu dede taip tipo gerai pasikaustes apie krosnis? > ar degino - tai nezinai, nes neturi irodymu ir nematei, o va apie kroniu > pajegumus labai uztikrintai sprendi :D > > "Vidas Makauskas" wrote in message > news:pivfdh$88m$3@trimpas.omnitel.net... > > As nezinau, nes irodymu nemaciau. Ten tose krosnyse nesukurentum net > naturalia mirtimi mirusiuju. > > >> tai naikino masiskai Osvencime zydus vokieciai ar nenaikino? >> >> Zmoniu kalba, glaustai ir konkreciai, be kruvos perteklinio teksto, >> prasau >> >> >> "Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> schrieb im Newsbeitrag >> news:piv9hb$3tk$3@trimpas.omnitel.net... >>>> taves, dede, pasiklausius, pradedu manyt, kad zydus naikino >>>> politrukai, >>>> o Osvencima saugoje vokieciai tam kaip imanydami priestaravo >>>> >>>> >>> O tu ne manes kalusyk, o protingu zmoniu. Kodel tu manai, kad zydai >>> zydu nenaikino? Yra viena taisykle. Visi durniai yra laimingi, nes jie >>> nesuvokia savo durnumo. Viskas yra sudetingiau, negu durnias >>> aiskinama. >>> Manai, kad 5 metu vaikui imanoma. >>> >>> >>> "Prokuratūra: Vanagaitės pasisakymai apie partizanų vadą nėra >>> nusikaltimas" >>> delfi.lt/news/daily/lithuania/prokuratura-vanagaites-pasisakymai-apie- >>> partizanu-vada-nera-nusikaltimas.d?id=76316781 nes nėra duomenų, kad >>> ji būtų sąmoningai skleidusi melagingus prasimanymus su tikslu >>> pakirsti žmonių pagarbą. >>> >>> o žydai-policininkai ką darė, 2012 01 26 15:32 Geto metraštininkas >>> apie Ašmenos targediją Vilniaus geto kronikos autorius Hermanas Krukas >>> savo dienoraštyje, 2004 m. išleistame lietuvių kalba, “Paskutinės >>> Lietuvos Jeruzalės dienos” rašo apie Ašmenos žydų tragediją: “Žydų >>> policininkai pasiskirstė į tris grupes. Viena grupė varė žydus iš >>> namų, antroji grupė varė juos iš sinagogų (ten buvo surinkti >>> perkeliami asmenys), o trečioji grupė buvo aikštėje /…/ Vis dėlto ne >>> visi suėjo į aikštę. Ten patys žydų policijos pareigūnai skirstė ir >>> sprendė, kas turėtų eiti į dešinę, o kas į kairę...Žydai pamatė, kad >>> pateko į pinkles, ir pradėjo kaišioti pinigus. Viena moteris >>> savanoriškai atidavė 800 auksinių rublių. Taip buvo atrinkti 200 >>> ligonių ir 392 seni žmonės, iš viso 592 žmonės, ir 410 iš jų buvo >>> išsiųsti iš miesto” /.../ >>> Visi tie 410 atrinktų žmonių buvo išsiųsti iš miesto, kur laukė 150 >>> valstiečių vežimų. Iš ten jie buvo nuvežti 8 kilometrus už Ašmenos. >>> Jie buvo sušaudyti dalyvaujant 8 lietuvių ir 7 žydų policininkams. >>> Viso ”sumanymo” vadovai buvo ponai Desleris, Nosonas Ringas, Moišė >>> Levas. Per tas kelias dienas, kurias žydų policininkai praleido ten, >>> tie 30 policininkų išgėrė 100 butelių degtinės /.../ Policininkai >>> parsivežė į Vilnių pilnus maišus brangenybių ir pinigų Daugiausia tai >>> taikoma ponams Desleriui ir Levui. Be to, Ašmenoje dirbę policininkai >>> gavo specialias gumines lazdas/.../ >>> Žmonės pasakoja daugiau: kai žydų policininkai jau buvo vežimuose ir >>> išvažinėjo iš Ašmenos atlikę savo darbą, vienas didvyrių, mūsų seniai >>> išgarsėjęs didvyris Drezinas dainavo susirinkusiems žydams: >>> Mes pasilinksminome ir pradžiuginome save, >>> Jūs taip pat nuostabiai ir gražiai praleiskite vakarą. >>> >>> tikras lietuvis 2016-02-28 17:27 IP: 78.58.72.44 O štai ką rašė apie >>> žydus iškilus judėjas S.Vaintraubas (2007 m. rugpjūčio 1 d. ,lft ru, >>> str. "Lefto tikslai ir kodėl jie negali būti pasiekti"): >>> "Masinių iliustracijų rasime visose tautose, bet itin vaizdžiai šį >>> mechanizmą atskleidžia žydų likimas, dėl itin specifinio naikinimo >>> būdo. Štai vien tik getų pavyzdys. Po pogromų, likusiems gyviems į >>> getus suvarytiems žydams vadovavo „judenratai“ ir getų policija tai >>> kruopščiai fašistų atrinkti žydai-padugnės, iki karo uoliai tarnavę >>> fašistiniams rėžimams. Būtent jie sprendė, kuriuos žydus reikia >>> sušaudyti pirmiausiai (žinoma, komunistus), jie net patys kartais >>> dalyvaudavo „akcijose“, išduodavo gerai įrengtas slėptuves, o patys >>> tuo tarpu už prigrobtus iš eilinių geto žydų pinigus galėdavo slėpti >>> savo gimines, įdarbinti į vėliausiai naikinamas dirbtuves, galiausiais >>> juos pačius spėjo išgelbėti kontratakuojanti Tarybinė armija. Taigi, >>> dabartiniai žydai yra daugiausiai prisitaikėlių, fašistų palikuonys. >>> Ir kokia jų pasaulėžiūra? 1998-2007 m. laikotarpiu Vilniuje tris >>> kartus buvo atlikti tyrimai, >>> kuriuos iš dalies galima pavadinti sociologiniais. Išvados: tarp >>> dabartinio žydų jaunimo tvyro amoralumas, konformizmas, progresyvesnių >>> individų vienetai". Tad štai koks jūs, Yurek Valiukevich. >>> >>> >>> >>>> "Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> schrieb im Newsbeitrag >>>> news:pinmu1$sqi$2@trimpas.omnitel.net... >>>>> Kai buvau Osvencime tai gidas pasakojo, kad Osvencimo gyventojai >>>>> dirbo Lenku ukininku laukuose.Zydams saugiau buvo Osvencime, negu >>>>> lenku laukuose >>>>> >>>>> Kokiais 1970 metais, mums vaikams, pasakojo toks Kuprenas, grizes is >>>>> Lenkijos mirties stovyklu, kad vokieciai buvo pasitrauke ir kaliniai >>>>> isbadejo ilgam palikti be maisto. Is stovyklos jie bijojo >>>>> pasitraukti, >>>>> nes juos butu iszude lenkai, kuriu laukuose jie dirbdavo. Uzejus >>>>> rusams buvo tycia privirta kalnai mesos ir jos prisivalge kaliniai >>>>> cia pat mirdavo. Todel as labiau tikiu, kad nufotografuoti kalnai >>>>> lavonu yra politruku darbo rezultatas ir tik po fotosesijos >>>>> palaidoti. >>>>> >>>>> PS Cia galite pasiziureti dokumentu kopijas kaip mirties stovyklos >>>>> buvo pervezamos i Rusija. O Lenkijos mirties stovykla Osvencime buvo >>>>> draugiskai palikta Lenkijai toliau Lenkijos tautines problemas >>>>> spresti. >>>>> obozrevatel.com/blogs/09123-nemetskie-lagerya-razbirali-i- > ispolzovali- >>> v- >>>>> sisteme-gulag--dokument.htm - >>>>> Klausimas: kur buvo geresnes salygos: Osvencime ar Sibire? >>>>> >>>>> >>>>> "Kanibalų sala: kaip vienoje siaubingiausių Stalino kalinių stovyklų >>>>> žuvo beveik 5 tūkst. žmonių" >>>>> delfi.lt/news/daily/world/kanibalu-sala-kaip-vienoje-siaubingiausiu- >>>>> stalino-kaliniu-stovyklu-zuvo-beveik-5-tukst-zmoniu.d?id=78567211# >>>>> Slaptosios milicijos vadovas Genrichas Jagoda ir Gulago sistemos >>>>> vadovas Matvėjus Bermanas sugalvojo brutalų socialinės inžinerijos >>>>> projektą, >>>>> kurio tikslas buvo mažiausiai 2 mln. žmonių apgyvendinti atokiose >>>>> Sibiro ir sovietinio Kazachstano platybėse. Anot jų idėjos, >>>>> „naujakuriai“ milijonus hektarų žemės turėjo paversti dirbama žeme >>>>> ir per dvejus metus sukurti savarankiškai gyvenančias bendruomenes. >>>>> Iš dalies šiuo planu buvo siekiama pridengti badą Ukrainoje ir >>>>> kitose šalies dalyse. >>>>> „Kartą iš Mirties salos į mūsų namus buvo atgabenta viena moteris, - >>>>> 1989 metais pasakojo šiauriniame Obės krante įsikūrusio Nazino kaimo >>>>> gyventoja Feofila Bylina. Ji turėjo būti išvežta į kitą stovyklą... >>>>> Moteris pas mus turėjo pernakvoti, ir aš pamačiau, kad jai buvo >>>>> nupjaustytos blauzdos. Aš jos paklausiau apie tai ir ji atsakė: „Jie >>>>> man tai padarė Mirties saloje. Nupjaustė blauzdas ir jas išvirė“. >>>>> Jai buvo nupjauti visi blauzdų raumenys. Dėl to jai šąlo kojos ir >>>>> moteris vyniojo jas skarmalais. Tačiau ji galėjo pati vaikščioti. Ji >>>>> atrodė kaip senutė, nors jai tebuvo per 40 metų“. >>>>> Sovietų dokumentuose, kurie saugomi Gulago muziejuje Tomske, >>>>> užfiksuotos kai kurių nusikaltėlių, patekusių į Nazino salą, >>>>> apklausos. Vienas buvo paklaustas, ar valgė „žmogaus mėsą“. >>>>> „Ne, tai netiesa, - atsakė jis. Valgiau tik kepenis ir širdis“. >>>>> Paprašytas papasakoti smulkiau, jis atsakė: „Buvo labai paprasta. >>>>> Tai tarsi šašlykas. Iš karklo šakų pasidarėme iešmus, supjaustėme >>>>> organus gabaliukais, suvėrėme ant iešmų ir pasikepėme virš ugnies“. >>>>> „Rinkausi tuos, kurie dar būdavo gyvi, bet jau arti mirties, - >>>>> pridūrė jis. Buvo akivaizdu, kad jie netrukus mirs po dienos ar >>>>> dviejų jie bus nebegyvi. Taigi jiems mirti tokiu būdu buvo lengviau. >>>>> Dabar. >>>>> Greitai. Nesikankinant dar dvi ar tris dienas“. >>>>> Kiti pasakojo apie moteris, kurios būdavo pririšamos prie medžių. >>>>> Vyrai nupjaudavo joms krūtis, blauzdas ir kitas kūno dalis. >>>>> ... >>>>> V. Veličkos ataskaita Maskvoje sukėlė tikrą sensaciją. Pats V. >>>>> Velička buvo atleistas iš pareigų partijoje. Vėliau jis tapo >>>>> žurnalistu ir Antrojo pasaulinio karo metais sulaukė šlovės kaip >>>>> karo korespondentas, lydėjęs Raudonąją armiją iki pat Berlyno. Po >>>>> karo jis parašė kelias knygas, kuriose liaupsino sovietų vyriausybės >>>>> bandymus keisti Sibirą. >>>>> Tačiau apie Kanibalų salą jis daugiau niekada neužsiminė. >>>>> >>>>> Pokaryje zmoniu naikinimo mastas sumazejo, nes mazai liko ka >>>>> naikinti >>>>> >>>>> "Vaizdai iš Sibiro: ekskavatoriaus perskrostas karstas ir ant >>>>> kalinių kaulų statomi gyvenamieji namai" >>>>> 3w delfi.lt/news/daily/lithuania/vaizdai-is-sibiro-ekskavatoriaus- >>>>> perskrostas-karstas-ir-ant-kaliniu-kaulu-statomi-gyvenamieji- namai.d? >>>>> id=61601577 - Didžiausią gėdą daro oficialios delegacijos ir >>>>> įvairios grupės, kurios važiuoja palėbauti į Sibirą. Ten gyvenantys >>>>> lietuviai negali suprasti, >>>>> kam reikia važiuoti kokiai dešimčiai žmonių, kai klausimą gali >>>>> išspręsti vienas arba du, trys atstovai. Vietinių bendruomenių >>>>> nariai ir vadovai turi gerai paplušėti tokių „vizitų“ metu. Jie >>>>> visada su nerimu laukia tokių „svečių“, nes turi daug rūpesčių juos >>>>> priimdami... - >>>>> Apsakyme „Miestas ant kalno“ iš rinkinio „Kolymos sąsiuviniai“ >>>>> Varlamas Šalamovas aprašo kaip vadinamieji blatnieji (užkietėję >>>>> kriminaliniai nusikaltėliai) už kūniškus malonumus išbadėjusioms >>>>> moterims mokėdavo duona. Bet kaip mokėdavo?! „Honoraru“ būdavo toks >>>>> duonos kiekis, kokį moteris pajėgdavo suvalgyti, kol plačios širdies >>>>> maitintojas naudodavosi jos kūnu. >>>>> „Aš tą duoną pasakojo autoriui vienas iš blatnųjų iš anksto >>>>> užšaldau sniege ir kišu jai į burną įšalusios daug nesuvalgys... >>>>> Einu atgal ir duonos davinys sveikas.“ Ne mažiau pritrenkiantis ir >>>>> kitas epizodas, aprašytas Levo Razgono knygoje „Neišgalvota“. Kartą >>>>> autorius, jau išlaisvintas iš lagerio, bet paliktas dirbti jame >>>>> sanitaru, taigi jau spėjęs pamiršti badmetį, neturėjo apetito, >>>>> tačiau grąžinti savo davinį į virtuvę laikė firmine kvailyste. >>>>> Pamatęs lagerio kiemą šluojančią jauną merginą, dar visai mergytę, >>>>> L. Razgonas pakvietė ją valgyti. Ji lėtai ir mėgaudamasi kiekvienu >>>>> šaukštu valgė kalėjimo viralą, o baigusi pasisuko į geradėją >>>>> abejingu veidu. „Man atsigulti ar kaip?“- paklausė ji. Kai kalbos >>>>> dovaną praradęs ir nieko nesuprasdamas, L. Razgonas pažiūrėjo į >>>>> mergaitę, ši pasakė: „Manęs be šito nemaitina...“ >>>>> Išbadėjusiam žmogui, kuriam elementarus orumas yra neleistina >>>>> prabanga, beprotiškai skani yra tiek šleikšti duona perpus su >>>>> pjuvenomis, tiek skysta kalėjimo balanda. >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>> >>>>>> On 7/15/2018 10:21 PM, Vidas Makauskas wrote: >>>>>>> Apie rusus nieko negaliu pasakyti, >>>>>> >>>>>> yra zinoma, kad rusu vergai buvo antrarusiai, todel vokieciai >>>>>> neimdavo rusu vergu i savo ukius, o atiduodavo lenkams. >>>>> >>>>>