Taip, darbuotoju kaita normalus dalykas, bet tai kaip bebutu jau nebe uzsakovo problema. Tai greiciausiai buvo viena is svarbesniu priezasciu samdyti imone, o ne savais resursais kazka kurti, nes jis nesupranta it projektu valdymo, nemoka valdyt programuotoju ir nezino ko is ju reikalaut. Jei kurejas neturi specifikaciju, tai jau grynai jo problema ir darbo klaidos. Jornada Del Muerto rašė: > Esme kad visada viskas tvarkoje buvo, bet kas met perrasinejam > sutarti, o siemet patys delsia jos pasirasyma jau pusmetis :) o jokiu > gincu ar ko panasaus ne nebuvo, tiesiog vis sako gerai, pasirasysim ir > vis ta diena neateina :) kiek cia paaiskejo tai kad su pinigais prastai, > tiesiog ta laika skirsiu kitiem dalykam o po to greitai negalesiu > reaguot... > > Manau imoneje irgi ne kitaip jei darbai planuojami kuriam laikui i > prieki... mates dar ir ziauriau kad buna, kai ateina del supporto po 5-8 > metu kada imoneje jau 6 ar daugiau kartu zmoniu pasikeite ir niekas > nieko nezino, o uzsakovas sneka taip kaip su tais zmoniem kurie kure, > kad is puse zodziu jie ji turetu suprast, dar jeigu dirbta buvo > netvarkingai be specifikaciju tai is viso buna kosmaras ir daug > nesusipratimu, keistai klientas nustemba kaip cia taip nieko ner kas > zinotu jo kazkokia sistema, nors nenustebdziau kad pats atleidineja savo > darbuotojus ir turetu zinoti kad rotacija normalus dalykas :)