Tai gali pabandyt pasiulyt gal tiks, siaip tai graziai zmogus surase reikalavimus, bet faktas, jie ner labai konkretus, kita vertus imone negaletu dirbti be apskaitos, tai panasu kad cia kuriasi nauja, arba jau kazka turi bet iesko geresnio/pilnesnio sprendimo. > Reikia ne "logiskai manyti", o, Lietuvoje kur yra begale apskaitos > programu, buti isitikinusiam :) > As irgi asmeniskai turiu tokia sistema. Tik pritaikyta vienos imones > processams. > > Jornada Del Muerto wrote: >> Siaip ko tu ieskai tai cia daugmaz gan daug imoniu naudoja panasu >> softa, nes daug kas turi ir sandelius ir pardavimo vadybininkus ir >> pardavimus kuriuos nori kazkaip vertint, visi turi apskaita na ir >> klientus :) nors kartais buna sie dalykai ir labai skirtingi, logiska >> manyti kad tai jau kazkas sukure, man daugiau teke praktikoje su SVS >> (sandelio vald. sist.) susidurt - kuriu irgi visokiu buvo kurta - ivairiu >> klientu poreikiai visiskai skirtingi (pvz. vienam elementariai reikia >> skaiciuoti vienetus, o buna kad kiti kazkokios medziagos rulonus >> pardavineja ir pjausto kur prasideda ivairiausios formules apskaiciuot >> viskam, ar tai koks svoris ir t.t.. ir pan...), o po to daznai jungdavome >> prie kokios nors kliento jau naudojamos apskaitos sistemos. >> >> O del freelanceriu, na tai visokiu yra, vienam reiks pirstu baksnot >> gal (pvz. studenciokui), buna ir IT imones kuriancios kazkoki produkta ir >> ilga laika bendraujancios su freelanceriais programuotojais per projektu >> vadova kurio darbas ir yra valdyti projekta vygdoma programuotoju, buna >> ir kad bendraujama patys imones programuotojai su freelanceriais >> programuotojais, tada daznai visai kita kalba vyksta tarp ju ir >> susisnekama keliais zodziais jeigu ju kompetencija vienoda, man yra teke >> susidurt kad praktiskai zmogeli teko mokint kad paaiskint ka kaip daryti >> planuoju :) >> >> Jeigu man asmeniskai tai as galiu isanalizuoti kliento poreikius, >> viska graziai aprasyti ir suprojektuoti, suprogramint, parasyt helpus, >> jei reikia ir t.t.. (realiai tai dokumentuoti kazka visai patinkantis >> darbas ir buve minciu pereiti dirbti butent toki) tiesiog dirbes ir >> organizacini darba (skyriaus vadovas ir pan.) ir tuo paciu kaip >> vadovaujantis programuotojas, tai ko reikalauti is programmerio (siuo >> atveju saves) tikrai zinau :) freelancinu ne 1 karta, nes kazkur dirbant >> pavargstu ir pasidarau sau pusmecio ar ilgiau atostogas, o kad isgyvent >> freelancini kazkiek :), tai norint isgvyvent freelancinant irgi tenka >> ismokt pasvert realiai laikus/kaina, ismokti skirstyti protingai >> prioritetus, darbu daznai ne vienas ir ivairaus testinumo, jeigu buna >> reikia surenkam ir freelanceriu grupe, tada labiau patyres is ju >> kordinuoja darbus. >> >> >> "Darius" <darius@darius.da> wrote in message >> news:gt7ee9$uv5$1@trimpas.omnitel.net... >>> Taip, darbuotoju kaita normalus dalykas, bet tai kaip bebutu jau nebe >>> uzsakovo problema. Tai greiciausiai buvo viena is svarbesniu priezasciu >>> samdyti imone, o ne savais resursais kazka kurti, nes jis nesupranta it >>> projektu valdymo, nemoka valdyt programuotoju ir nezino ko is ju >>> reikalaut. Jei kurejas neturi specifikaciju, tai jau grynai jo problema >>> ir darbo klaidos. >>> >>> >>> Jornada Del Muerto rašė: >>>> Esme kad visada viskas tvarkoje buvo, bet kas met perrasinejam >>>> sutarti, o siemet patys delsia jos pasirasyma jau pusmetis :) o jokiu >>>> gincu ar ko panasaus ne nebuvo, tiesiog vis sako gerai, pasirasysim ir >>>> vis ta diena neateina :) kiek cia paaiskejo tai kad su pinigais >>>> prastai, tiesiog ta laika skirsiu kitiem dalykam o po to greitai >>>> negalesiu reaguot... >>>> >>>> Manau imoneje irgi ne kitaip jei darbai planuojami kuriam laikui i >>>> prieki... mates dar ir ziauriau kad buna, kai ateina del supporto po >>>> 5-8 metu kada imoneje jau 6 ar daugiau kartu zmoniu pasikeite ir niekas >>>> nieko nezino, o uzsakovas sneka taip kaip su tais zmoniem kurie kure, >>>> kad is puse zodziu jie ji turetu suprast, dar jeigu dirbta buvo >>>> netvarkingai be specifikaciju tai is viso buna kosmaras ir daug >>>> nesusipratimu, keistai klientas nustemba kaip cia taip nieko ner kas >>>> zinotu jo kazkokia sistema, nors nenustebdziau kad pats atleidineja >>>> savo darbuotojus ir turetu zinoti kad rotacija normalus dalykas :) >>