tai vis tik atsirado kazkas, ar vis dar paieskoma? jei atsirado butu idomu, ar open source ar ne? "Darius" <i@dontknow.it> wrote in message news:gt68ad$ukd$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Butu reikalinga tokia programele. > Specifikacijos isvardintos zemiau. > Kiek tai galetu kainuoti ? Gal yra kazkoks panasus Opensource, na aisku su > nevisomis galimybemis, bet jau dauguma. > > > Sandelio modulis > > prekes ir medziagos skirstomos i grupes; > prekiu gavimas i sandeli (tiekejas, dokumentas, prekes grupe, > pavadinimas); > prekiu grazinimas tiekejui; > prekiu panaudojimas konkreciam dokumentui; > prekiu pardavimas tiesiogiai is sadelio; > prekiu pardavimo arba panaudojimo intensyvumo ivertinimas; > sandelio uzsakymu formavimas; > > > Paslaugos ir prekiu pardavimas > > atvykus klientui atidaroma paraiskos forma/ aktyvus dokumentas I ta > dokumenta traukiami darbai ir naudojami sandelio resursai; > sandelio operatorius nuraso medziagas uzvestai paraiskai (medziagu > nurasymas negalimas be paraiskos, galimas tik pardavimas tiesiai is > sandelio); > paslaugu sarasas su kainomis ir laiko ivedimu; > modulis naudoja - serviso uzsakymu valdymas, sandelio prekiu naudojimas, > daliu uzsakymas, prekiu ivedimas; > > > Uzklausimu, uzsakymu valdymo/administravimo modulis > > atsiradus kliento uzklausimui pildoma uzklausimo forma be galimybes kazka > praleisti; > programoje ruosti komercinius pasiulymus kaip prekems is sandelio, taip ir > naujai gautiems pasiulymams; > komercinius pasiulymus reformuoti i isankstines saskaitas; > isankstines saskaitas reformuoti i saskaitas-fakturas; > vesti uzklausimu, uzsakymu statistika; > perduoti uzklausima ar uzsakyma kitam vadybininkui; > vadybininkas gaves uzklausa ja apdirba (iraso data, kas buvo atlikta, data > tolimesniam klausimo sprendimui) uzklausimas nuolat duoda apie save zinoti > jei truksta iraso arba atejo laikas jo apdirbimui. > elektroniniu laisku siuntimas is programos su susirasinejimo istorijos > isaugojimu; > > > Bendri nuostatai > > pardavimu apskaita > Skirtingu skyriu kurimas, skyriu veiklos rezultatu ivertinimas; > tarpusavio uzskaitos galimybe; > saskaitu-fakturu israsymas; > klientu pirkamumo apskaita ir analize pagal skyrius > kliento pirkimo ribojimas pagal sutarti (pagal data ir suma) > taikyti klientams fiksuotas ir nefiksuotas nuolaidas atskiroms prekiu > grupems; > galimybe keisti visu lydinciu dokumentu formas; > kliento duomenu ivedimas I programa be galimybes kazka praleisti; > visu lydinciu dokumentu spausdinimas > > > Aciu uz atsakymus. > >