Tema: Re: del programos
Autorius: Edidas
Data: 2009-04-29 20:54:01
brukstelk man i edidas@gmail.com

"Darius" <i@dontknow.it> wrote in message 
news:gt68ad$ukd$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> Butu reikalinga tokia programele.
> Specifikacijos isvardintos zemiau.
> Kiek tai galetu kainuoti ? Gal yra kazkoks panasus Opensource, na aisku su 
> nevisomis galimybemis, bet jau dauguma.
>
>
> Sandelio modulis
>
> prekes ir medziagos skirstomos i grupes;
> prekiu gavimas i sandeli (tiekejas, dokumentas, prekes grupe, 
> pavadinimas);
> prekiu grazinimas tiekejui;
> prekiu panaudojimas konkreciam dokumentui;
> prekiu pardavimas tiesiogiai is sadelio;
> prekiu pardavimo arba panaudojimo intensyvumo ivertinimas;
> sandelio uzsakymu formavimas;
>
>
> Paslaugos ir prekiu pardavimas
>
> atvykus klientui atidaroma paraiskos forma/ aktyvus dokumentas I ta 
> dokumenta traukiami darbai ir naudojami sandelio resursai;
> sandelio operatorius nuraso medziagas uzvestai paraiskai (medziagu 
> nurasymas negalimas be paraiskos, galimas tik pardavimas tiesiai is 
> sandelio);
> paslaugu sarasas su kainomis ir laiko ivedimu;
> modulis naudoja - serviso uzsakymu valdymas, sandelio prekiu naudojimas, 
> daliu uzsakymas, prekiu ivedimas;
>
>
> Uzklausimu, uzsakymu valdymo/administravimo modulis
>
> atsiradus kliento uzklausimui pildoma uzklausimo forma be galimybes kazka 
> praleisti;
> programoje ruosti komercinius pasiulymus kaip prekems is sandelio, taip ir 
> naujai gautiems pasiulymams;
> komercinius pasiulymus reformuoti i isankstines saskaitas;
> isankstines saskaitas reformuoti i saskaitas-fakturas;
> vesti uzklausimu, uzsakymu statistika;
> perduoti uzklausima ar uzsakyma kitam vadybininkui;
> vadybininkas gaves uzklausa ja apdirba (iraso data, kas buvo atlikta, data 
> tolimesniam klausimo sprendimui) uzklausimas nuolat duoda apie save zinoti 
> jei truksta iraso arba atejo laikas jo apdirbimui.
> elektroniniu laisku siuntimas is programos su susirasinejimo istorijos 
> isaugojimu;
>
>
> Bendri nuostatai
>
> pardavimu apskaita
> Skirtingu skyriu kurimas, skyriu veiklos rezultatu ivertinimas;
> tarpusavio uzskaitos galimybe;
> saskaitu-fakturu israsymas;
> klientu pirkamumo apskaita ir analize pagal skyrius
> kliento pirkimo ribojimas pagal sutarti (pagal data ir suma)
> taikyti klientams fiksuotas ir nefiksuotas nuolaidas atskiroms prekiu 
> grupems;
> galimybe keisti visu lydinciu dokumentu formas;
> kliento duomenu ivedimas I programa be galimybes kazka praleisti;
> visu lydinciu dokumentu spausdinimas
>
>
> Aciu uz atsakymus.
>
>