Tema: Re: del programos
Autorius: JAlexoid
Data: 2009-04-29 11:41:03
Mano atveju buvo grieztas reikalavymas kad nesiintegruotu su apskaitos 
programa :)

Jornada Del Muerto wrote:
> 
> Tai gali pabandyt pasiulyt gal tiks, siaip tai graziai zmogus surase 
> reikalavimus, bet faktas, jie ner labai konkretus, kita vertus imone 
> negaletu dirbti be apskaitos, tai panasu kad cia kuriasi nauja, arba jau 
> kazka turi bet iesko geresnio/pilnesnio sprendimo.
> 
>> Reikia ne "logiskai manyti", o, Lietuvoje kur yra begale apskaitos 
>> programu, buti isitikinusiam :)
>> As irgi asmeniskai turiu tokia sistema. Tik pritaikyta vienos imones 
>> processams.
>>
>> Jornada Del Muerto wrote:
>>>    Siaip ko tu ieskai tai cia daugmaz gan daug imoniu naudoja panasu 
>>> softa, nes daug kas turi ir sandelius ir pardavimo vadybininkus ir 
>>> pardavimus kuriuos nori kazkaip vertint, visi turi apskaita na ir 
>>> klientus :) nors kartais buna sie dalykai ir labai skirtingi, logiska 
>>> manyti kad tai jau kazkas sukure, man daugiau teke praktikoje su SVS 
>>> (sandelio vald. sist.) susidurt - kuriu irgi visokiu buvo kurta - 
>>> ivairiu klientu poreikiai visiskai skirtingi (pvz. vienam 
>>> elementariai reikia skaiciuoti vienetus, o buna kad kiti kazkokios 
>>> medziagos rulonus pardavineja ir pjausto kur prasideda ivairiausios 
>>> formules apskaiciuot viskam, ar tai koks svoris ir t.t.. ir pan...), 
>>> o po to daznai jungdavome prie kokios nors kliento jau naudojamos 
>>> apskaitos sistemos.
>>>
>>>    O del freelanceriu, na tai visokiu yra, vienam reiks pirstu 
>>> baksnot gal (pvz. studenciokui), buna ir IT imones kuriancios kazkoki 
>>> produkta ir ilga laika bendraujancios su freelanceriais 
>>> programuotojais per projektu vadova kurio darbas ir yra valdyti 
>>> projekta vygdoma programuotoju, buna ir kad bendraujama patys imones 
>>> programuotojai su freelanceriais programuotojais, tada daznai visai 
>>> kita kalba vyksta tarp ju ir susisnekama keliais zodziais jeigu ju 
>>> kompetencija vienoda, man yra teke susidurt kad praktiskai zmogeli 
>>> teko mokint kad paaiskint ka kaip daryti planuoju :)
>>>
>>>    Jeigu man asmeniskai tai as galiu isanalizuoti kliento poreikius, 
>>> viska graziai aprasyti ir suprojektuoti, suprogramint, parasyt 
>>> helpus, jei reikia ir t.t.. (realiai tai dokumentuoti kazka visai 
>>> patinkantis darbas ir buve minciu pereiti dirbti butent toki) tiesiog 
>>> dirbes ir organizacini darba (skyriaus vadovas ir pan.) ir tuo paciu 
>>> kaip vadovaujantis programuotojas, tai ko reikalauti is programmerio 
>>> (siuo atveju saves) tikrai zinau :) freelancinu ne 1 karta, nes 
>>> kazkur dirbant pavargstu ir pasidarau sau pusmecio ar ilgiau 
>>> atostogas, o kad isgyvent freelancini kazkiek :), tai norint 
>>> isgvyvent freelancinant irgi tenka ismokt pasvert realiai 
>>> laikus/kaina, ismokti skirstyti protingai prioritetus, darbu daznai 
>>> ne vienas ir ivairaus testinumo, jeigu buna reikia surenkam ir 
>>> freelanceriu grupe, tada labiau patyres is ju kordinuoja darbus.
>>>
>>>
>>> "Darius" <darius@darius.da> wrote in message 
>>> news:gt7ee9$uv5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Taip, darbuotoju kaita normalus dalykas, bet tai kaip bebutu jau 
>>>> nebe uzsakovo problema. Tai greiciausiai buvo viena is svarbesniu 
>>>> priezasciu samdyti imone, o ne savais resursais kazka kurti, nes jis 
>>>> nesupranta it projektu valdymo, nemoka valdyt programuotoju ir 
>>>> nezino ko is ju reikalaut. Jei kurejas neturi specifikaciju, tai jau 
>>>> grynai jo problema ir darbo klaidos.
>>>>
>>>>
>>>> Jornada Del Muerto rašė:
>>>>>    Esme kad visada viskas tvarkoje buvo, bet kas met perrasinejam 
>>>>> sutarti, o siemet patys delsia jos pasirasyma jau pusmetis :) o 
>>>>> jokiu gincu ar ko panasaus ne nebuvo, tiesiog vis sako gerai, 
>>>>> pasirasysim ir vis ta diena neateina :) kiek cia paaiskejo tai kad 
>>>>> su pinigais prastai, tiesiog ta laika skirsiu kitiem dalykam o po 
>>>>> to greitai negalesiu reaguot...
>>>>>
>>>>>    Manau imoneje irgi ne kitaip jei darbai planuojami kuriam laikui 
>>>>> i prieki... mates dar ir ziauriau kad buna, kai ateina del supporto 
>>>>> po 5-8 metu kada imoneje jau 6 ar daugiau kartu zmoniu pasikeite ir 
>>>>> niekas nieko nezino, o uzsakovas sneka taip kaip su tais zmoniem 
>>>>> kurie kure, kad is puse zodziu jie ji turetu suprast, dar jeigu 
>>>>> dirbta buvo netvarkingai be specifikaciju tai is viso buna kosmaras 
>>>>> ir daug nesusipratimu, keistai klientas nustemba kaip cia taip 
>>>>> nieko ner kas zinotu jo kazkokia sistema, nors nenustebdziau kad 
>>>>> pats atleidineja savo darbuotojus ir turetu zinoti kad rotacija 
>>>>> normalus dalykas :)
>>>
>