<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN"> <HTML><HEAD> <META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=Content-Type> <META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.19019"> <STYLE></STYLE> </HEAD><FONT size=2> <BODY> <DIV><FONT size=3>Buvęs Hamburgo universiteto anglų literatūros profesorius Dietrichas Schwanitzas, patardamas išsilavinusiam žmogui, ką reikia žinoti, siūlo ir tai, ko žinoti nereikia. Tad jo patarimu, galėtume nekreipti dėmesio į kvailus rinkimų šūkius, o padorioje kompanijoje gal apie juos ir nekalbėti. Juk <STRONG>žmogus, kuris labai gerai nusimano,</STRONG> apie ką rėkia reklaminiai plakatai ir rodo mūsų televizijos, <STRONG>demonstruoja ir savo intelektualinį lygį ir tai, kaip jis leidžia laiką</STRONG>. Minėtas profesorius, beje, pastebi, kad <STRONG>ypatingos silpnaprotystės išraiška laikomi</STRONG> televizijos žaidimai ir visi <EM>Reality-TV</EM> variantai, pavyzdžiui, serialai apie nelaimingus atsitikimus, ašaras garantuojančios laidos pro rakto skylutę dirsčioti mėgstantiems emociniams iškrypėliams, pvz., seniai išsiskyrusių šeimų susitikimai, susitaikymo ir vestuvių reginiai bei laidos ir visos kitos pastangos, kurių televizija, uoliai tarnaudama tautos kvailinimo reikalui, griebiasi kasdien. O prieš rinkimus ypač. Žinoma, geriausia neturėti televizoriaus ir neskaityti kvailų agitacinių bei reklaminių plakatų, kad ir kaip jie badytų akis.</FONT></DIV> <DIV><FONT size=3></FONT> </DIV> <DIV><A href="http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2011-02-24-birute-garbaraviciene-kitaip-ar-bet-kaip/58452">http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2011-02-24-birute-garbaraviciene-kitaip-ar-bet-kaip/58452</A></DIV></BODY></HTML></FONT>