o man patinka skirtingi zmones - ir tie, kurie supranta kas yrareklama ir tie, kurie mano, kad jie be reklamos gyvena :D VNO "Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message news:ikaath$r88$1@trimpas.omnitel.net... > jau labai senai nebesistebiu tavąja. > > "VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message > news:ika7ai$ncj$1@trimpas.omnitel.net... >> stebiuosi tavaja! >> >> VNO >> "Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message >> news:ik847h$1rt$1@trimpas.omnitel.net... >>> demonstruoji savo silpnaprotystę? >>> >>> "VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message >>> news:ik83fk$c8$1@trimpas.omnitel.net... >>>> gal tau tiesiog sunku placiau mastyti? >>>> >>>> >>>> VNO >>>> "Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message >>>> news:ik5he4$es6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Gal čia ne tau patarimai? >>>>> >>>>> "patardamas išsilavinusiam žmogui" >>>>> >>>>> "VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message >>>>> news:ik5gv1$duh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> daug tiesos yra, bet imho profesoriui jau arciau 70 metu ir jis yra >>>>>> truputi atitrukes nuo gyvenimo. >>>>>> nepamirskime, kad reklama yra dar ir inforamvimo priemone. >>>>>> >>>>>> zmones naudoja technika, iranga ivairia, domisi ivairiais dalykais. >>>>>> >>>>>> VNO >>>>>> >>>>>> "Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message >>>>>> news:ik5279$i16$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Buvęs Hamburgo universiteto anglų literatūros profesorius Dietrichas >>>>>> Schwanitzas, patardamas išsilavinusiam žmogui, ką reikia žinoti, >>>>>> siūlo >>>>>> ir >>>>>> tai, ko žinoti nereikia. Tad jo patarimu, galėtume nekreipti dėmesio į >>>>>> kvailus rinkimų šūkius, o padorioje kompanijoje gal apie juos ir >>>>>> nekalbėti. Juk žmogus, kuris labai gerai nusimano, apie ką rėkia >>>>>> reklaminiai plakatai ir rodo mūsų televizijos, demonstruoja ir savo >>>>>> intelektualinį lygį ir tai, kaip jis leidžia laiką. Minėtas >>>>>> profesorius, >>>>>> beje, pastebi, kad ypatingos silpnaprotystės išraiška laikomi >>>>>> televizijos >>>>>> žaidimai ir visi Reality-TV variantai, pavyzdžiui, serialai apie >>>>>> nelaimingus atsitikimus, ašaras garantuojančios laidos pro rakto >>>>>> skylutę >>>>>> dirsčioti mėgstantiems emociniams iškrypėliams, pvz., seniai >>>>>> išsiskyrusių >>>>>> šeimų susitikimai, susitaikymo ir vestuvių reginiai bei laidos ir >>>>>> visos >>>>>> kitos pastangos, kurių televizija, uoliai tarnaudama tautos kvailinimo >>>>>> reikalui, griebiasi kasdien. O prieš rinkimus ypač. Žinoma, geriausia >>>>>> neturėti televizoriaus ir neskaityti kvailų agitacinių bei reklaminių >>>>>> plakatų, kad ir kaip jie badytų akis. >>>>> >>> >