Gal čia ne tau patarimai? "patardamas išsilavinusiam žmogui" "VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message news:ik5gv1$duh$1@trimpas.omnitel.net... > daug tiesos yra, bet imho profesoriui jau arciau 70 metu ir jis yra > truputi atitrukes nuo gyvenimo. > nepamirskime, kad reklama yra dar ir inforamvimo priemone. > > zmones naudoja technika, iranga ivairia, domisi ivairiais dalykais. > > VNO > > "Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message > news:ik5279$i16$1@trimpas.omnitel.net... > Buvęs Hamburgo universiteto anglų literatūros profesorius Dietrichas > Schwanitzas, patardamas išsilavinusiam žmogui, ką reikia žinoti, siūlo ir > tai, ko žinoti nereikia. Tad jo patarimu, galėtume nekreipti dėmesio į > kvailus rinkimų šūkius, o padorioje kompanijoje gal apie juos ir > nekalbėti. Juk žmogus, kuris labai gerai nusimano, apie ką rėkia > reklaminiai plakatai ir rodo mūsų televizijos, demonstruoja ir savo > intelektualinį lygį ir tai, kaip jis leidžia laiką. Minėtas profesorius, > beje, pastebi, kad ypatingos silpnaprotystės išraiška laikomi televizijos > žaidimai ir visi Reality-TV variantai, pavyzdžiui, serialai apie > nelaimingus atsitikimus, ašaras garantuojančios laidos pro rakto skylutę > dirsčioti mėgstantiems emociniams iškrypėliams, pvz., seniai išsiskyrusių > šeimų susitikimai, susitaikymo ir vestuvių reginiai bei laidos ir visos > kitos pastangos, kurių televizija, uoliai tarnaudama tautos kvailinimo > reikalui, griebiasi kasdien. O prieš rinkimus ypač. Žinoma, geriausia > neturėti televizoriaus ir neskaityti kvailų agitacinių bei reklaminių > plakatų, kad ir kaip jie badytų akis. > > http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2011-02-24-birute-garbaraviciene-kitaip-ar-bet-kaip/58452