gal tau tiesiog sunku placiau mastyti? VNO "Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message news:ik5he4$es6$1@trimpas.omnitel.net... > Gal čia ne tau patarimai? > > "patardamas išsilavinusiam žmogui" > > "VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message > news:ik5gv1$duh$1@trimpas.omnitel.net... >> daug tiesos yra, bet imho profesoriui jau arciau 70 metu ir jis yra >> truputi atitrukes nuo gyvenimo. >> nepamirskime, kad reklama yra dar ir inforamvimo priemone. >> >> zmones naudoja technika, iranga ivairia, domisi ivairiais dalykais. >> >> VNO >> >> "Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message >> news:ik5279$i16$1@trimpas.omnitel.net... >> Buvęs Hamburgo universiteto anglų literatūros profesorius Dietrichas >> Schwanitzas, patardamas išsilavinusiam žmogui, ką reikia žinoti, siūlo ir >> tai, ko žinoti nereikia. Tad jo patarimu, galėtume nekreipti dėmesio į >> kvailus rinkimų šūkius, o padorioje kompanijoje gal apie juos ir >> nekalbėti. Juk žmogus, kuris labai gerai nusimano, apie ką rėkia >> reklaminiai plakatai ir rodo mūsų televizijos, demonstruoja ir savo >> intelektualinį lygį ir tai, kaip jis leidžia laiką. Minėtas profesorius, >> beje, pastebi, kad ypatingos silpnaprotystės išraiška laikomi televizijos >> žaidimai ir visi Reality-TV variantai, pavyzdžiui, serialai apie >> nelaimingus atsitikimus, ašaras garantuojančios laidos pro rakto skylutę >> dirsčioti mėgstantiems emociniams iškrypėliams, pvz., seniai išsiskyrusių >> šeimų susitikimai, susitaikymo ir vestuvių reginiai bei laidos ir visos >> kitos pastangos, kurių televizija, uoliai tarnaudama tautos kvailinimo >> reikalui, griebiasi kasdien. O prieš rinkimus ypač. Žinoma, geriausia >> neturėti televizoriaus ir neskaityti kvailų agitacinių bei reklaminių >> plakatų, kad ir kaip jie badytų akis. >> >> http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2011-02-24-birute-garbaraviciene-kitaip-ar-bet-kaip/58452 >