jau labai senai nebesistebiu tavąja. "VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message news:ika7ai$ncj$1@trimpas.omnitel.net... > stebiuosi tavaja! > > VNO > "Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message > news:ik847h$1rt$1@trimpas.omnitel.net... >> demonstruoji savo silpnaprotystę? >> >> "VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message >> news:ik83fk$c8$1@trimpas.omnitel.net... >>> gal tau tiesiog sunku placiau mastyti? >>> >>> >>> VNO >>> "Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message >>> news:ik5he4$es6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Gal čia ne tau patarimai? >>>> >>>> "patardamas išsilavinusiam žmogui" >>>> >>>> "VNO" <paklausk_adreso@manes.lt> wrote in message >>>> news:ik5gv1$duh$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> daug tiesos yra, bet imho profesoriui jau arciau 70 metu ir jis yra >>>>> truputi atitrukes nuo gyvenimo. >>>>> nepamirskime, kad reklama yra dar ir inforamvimo priemone. >>>>> >>>>> zmones naudoja technika, iranga ivairia, domisi ivairiais dalykais. >>>>> >>>>> VNO >>>>> >>>>> "Bone Daddy" <.info@bonedaddy.serveftp.com> wrote in message >>>>> news:ik5279$i16$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Buvęs Hamburgo universiteto anglų literatūros profesorius Dietrichas >>>>> Schwanitzas, patardamas išsilavinusiam žmogui, ką reikia žinoti, >>>>> siūlo >>>>> ir >>>>> tai, ko žinoti nereikia. Tad jo patarimu, galėtume nekreipti dėmesio į >>>>> kvailus rinkimų šūkius, o padorioje kompanijoje gal apie juos ir >>>>> nekalbėti. Juk žmogus, kuris labai gerai nusimano, apie ką rėkia >>>>> reklaminiai plakatai ir rodo mūsų televizijos, demonstruoja ir savo >>>>> intelektualinį lygį ir tai, kaip jis leidžia laiką. Minėtas >>>>> profesorius, >>>>> beje, pastebi, kad ypatingos silpnaprotystės išraiška laikomi >>>>> televizijos >>>>> žaidimai ir visi Reality-TV variantai, pavyzdžiui, serialai apie >>>>> nelaimingus atsitikimus, ašaras garantuojančios laidos pro rakto >>>>> skylutę >>>>> dirsčioti mėgstantiems emociniams iškrypėliams, pvz., seniai >>>>> išsiskyrusių >>>>> šeimų susitikimai, susitaikymo ir vestuvių reginiai bei laidos ir >>>>> visos >>>>> kitos pastangos, kurių televizija, uoliai tarnaudama tautos kvailinimo >>>>> reikalui, griebiasi kasdien. O prieš rinkimus ypač. Žinoma, geriausia >>>>> neturėti televizoriaus ir neskaityti kvailų agitacinių bei reklaminių >>>>> plakatų, kad ir kaip jie badytų akis. >>>> >>