Na zinai, man asmeniskai geriau jau tegu subsidijuoja savivaldybe tokias avialinijas, vilnius veza, nei kad bbz kokius "projektus", nes tai vilnieciams taxi atveju, o avialiniju atveju ir netikdaugiau naudos nesa, nei kokiam sushiktam gugenheimui babkes mest ir afigena plota prie neries paverst eiline betonine stovykla nu niekam nereikalingu pastatu. Gal nesu ten didelis guru atsiperkamumu skaciavime avialiniju, bet I amsterdama, munchena ar praga skraidyt dabar yra super zjbs, ir as uz kieviena is siu marsrutu mokeciau po ~1000Lt, nei smaukysiuos su AB per Riga su bagazo mokesciu. Aisku idomu kiek tokiu kaip as butu. Aisku kievienas gedimas del kurio neleistu kilt lektuvui kainuotu kontorai, bet kazkaip nuosirdziai sekmes jiems linkiu. "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message news:l17smm$te9$4@trimpas.omnitel.net... > On Tue, 17 Sep 2013 00:14:56 +0300, md wrote: > >> Tai va, jie patys dar neapsisprende su kuo noretu lygintis - su Ryanair >> ar su SAS. >> >> Matyt bandys tapti isskirtiniais - nacionaliniu vezeju. > > Tipo amzinai subsidijuojamais is mokesciu moketoju kisenes? Na, tokie > projektai isgyvena iki sekancio valdzios pasikeitimo. > > -- > kthxbai.