On Tue, 17 Sep 2013 08:04:27 +0300, panda wrote: > tai, ka jie nusprende, nera blogai - is dalies tapti SAS, KLM, galbut AF > ir kitu "parankiniais" - t.y. skraidyti i ju hub'us, siulyti jungimus , > gal net codeshare, bet uz daug mazesnius kastus ir be kvailu penkiu > profsajungu uz nugaros. buvo kazkada rasyta, kad KLM senokai domejosi > skraidymu i VNO, bet profsajungos tam nepritare... WTF? Tokiu dalyku su profsajungom niekas nederina. > kaip AL seksis - kitas klausimas - lieka laukti ir ziureti... > juokingiausia kol kas atrodo, kai i spaudos konferencija kazkas > tendencingai ileidzia pusproti danu zurnalista, kuris kaip didis > aviacijos eGZpertas rekia, kad mol SAS bankrutuoja tai AL irgi > bankrutuos. tam pusprociui pirmiausia reiketu pasidometi, kodel > (nezinau, ar vis dar galioja, bet pernai per SAS krize buvo rasoma) > kiekvienoje SAS iguloje privalo buti atstovai is visu triju SAS > valdanciu saliu, vien Danijoje ar Norvegijoje veikia net trys pilotu > profsajungos ir pan. - gal tada tas SAS bankrotas neatrodys taip keistai Tai jau tikrai ne del profsajungu. Labiau del managemento kuris ir ziauriai issiputes ir neretai priima nelabai sekmingus sprendimus. Pvz kylant kuro kainoms KLM gana aukstam lygyje uzsihedgino kainas porai metu i prieki. Po to kainos tik bac ir nukrito. Visiems isskyrus KLM. -- kthxbai.