tai, ka jie nusprende, nera blogai - is dalies tapti SAS, KLM, galbut AF ir kitu "parankiniais" - t.y. skraidyti i ju hub'us, siulyti jungimus , gal net codeshare, bet uz daug mazesnius kastus ir be kvailu penkiu profsajungu uz nugaros. buvo kazkada rasyta, kad KLM senokai domejosi skraidymu i VNO, bet profsajungos tam nepritare... WTF? kaip AL seksis - kitas klausimas - lieka laukti ir ziureti... juokingiausia kol kas atrodo, kai i spaudos konferencija kazkas tendencingai ileidzia pusproti danu zurnalista, kuris kaip didis aviacijos eGZpertas rekia, kad mol SAS bankrutuoja tai AL irgi bankrutuos. tam pusprociui pirmiausia reiketu pasidometi, kodel (nezinau, ar vis dar galioja, bet pernai per SAS krize buvo rasoma) kiekvienoje SAS iguloje privalo buti atstovai is visu triju SAS valdanciu saliu, vien Danijoje ar Norvegijoje veikia net trys pilotu profsajungos ir pan. - gal tada tas SAS bankrotas neatrodys taip keistai "md" wrote in message news:l17scg$tl6$1@trimpas.omnitel.net... 2013-09-16 23:27, panda rašė: > 25Lt uz kreditine net Ryanair fone neatrodo "tik" > Tai va, jie patys dar neapsisprende su kuo noretu lygintis - su Ryanair ar su SAS. Matyt bandys tapti isskirtiniais - nacionaliniu vezeju.