On 9/17/2013 8:04 AM, panda wrote: > tai, ka jie nusprende, nera blogai - is dalies tapti SAS, KLM, galbut AF > ir kitu "parankiniais" - t.y. skraidyti i ju hub'us, siulyti jungimus , > gal net codeshare, bet uz daug mazesnius kastus ir be kvailu penkiu > profsajungu uz nugaros. buvo kazkada rasyta, kad KLM senokai domejosi > skraidymu i VNO, bet profsajungos tam nepritare... WTF? > > kaip AL seksis - kitas klausimas - lieka laukti ir ziureti... > juokingiausia kol kas atrodo, kai i spaudos konferencija kazkas > tendencingai ileidzia pusproti danu zurnalista, kuris kaip didis > aviacijos eGZpertas rekia, kad mol SAS bankrutuoja tai AL irgi > bankrutuos. tam pusprociui pirmiausia reiketu pasidometi, kodel > (nezinau, ar vis dar galioja, bet pernai per SAS krize buvo rasoma) > kiekvienoje SAS iguloje privalo buti atstovai is visu triju SAS > valdanciu saliu, vien Danijoje ar Norvegijoje veikia net trys pilotu > profsajungos ir pan. - gal tada tas SAS bankrotas neatrodys taip keistai Profsąjungos yra tai, kas skiria išsivysčiusias šalis nuo laukinių. Tau medyje jų akivaizdžiai nereikia S.