ne vienintele Detroito beda profsajungos, bet gana zenkli ir su nemazai "nuopelnu". tik tiek, kad dabar su profsajungom kovoti nauju ginklu randama - kad ir tas past Iberia Express ikurimas ar Lufthansos skrydziu permetimas i Germanwings "padugne" wrote in message news:l2rj11$n5u$1@trimpas.omnitel.net... On Sun, 06 Oct 2013 11:43:57 +0300, panda wrote: > vat cia tai jau parasei - saunuolis. papasakok Detroito sekmes > istorijas, SAS nesena istorija ir n kitu. as turiu galva, priesingai, > negu tu, tai man profsajungu maziausiai reikia Ar tikrai Detroito problemos profsajungose? Va fricai dar labiau profsajunginiai, bet visa ta laika kazkaip puikiai laikosi. Japonu korporatyvine kultura savo galutiniam rezultate irgi stipriai primena profsajungine (darbo vietos garantijos iki gyvenimo pabaigos etc) bet tai jiem irgi nesutrukde padaryt jankiu. Ir beje, kontoros jau ilga laika tiesiogiai managinamos is detroito (Opel) jauciasi zymiai prasciau nei gyvenancios daug mazh autonomiskai (Ford). -- kthxbai.