On Sun, 06 Oct 2013 12:26:57 +0300, panda wrote: > komentaras apie VNO ir KLM profsajungu itaka buvo kazkada issakytas > asmens, > dirbusio VNO su naujais marsrutais. Greiciausiai tas dylas buvo ne *vien* apie naujus marsrutus bet ir apie prie ju prikabintus pokycius igulu darbo salygose. > kuras nera vieninteliai kastai - manau, sutiksi. manau, labai logiska, Kuras yra turbut patys didziausi kastai, tokiai avialinijai kaip AF-KLM sudaro apie 30% visu islaidu. Visam staffui sumoje isleidzia maziau nei zibalui. > kai kompanija metu metus vaziuoja i minusa, o trys profsajungos > tvarkingai po 5-10% algas keliasi (cia neskaitant visu kitu islaidu) ir > blokuoja bet kokius taupymus? Cia is kur tokios zinios? Kokiu nors antiprofsajunginiu organizaciju propaganda? Nes skaiciai tai nieko tokio neorodo, niekas pas AF-KLM tiek algu nesikelia neskaitant turbut managemento :) Staffui siais ir sekanciais metais nusimato 0%, t.y. turint omeny infliacija realios algos mazejimas. Netgi atvirksciai, pernai atleido virs 3000 zmoniu ir profsajungos nieko neuzblokavo. Ruosiasi sutaupyt apie miliarda euru, nemaza dalim staffo saskaita. Tame tarpe ir atleist 6000 zmoniu. Neziurint i tas baisias profsajungas kurios atseit viska blokuoja. Kaip manai, kaip ten su staffo motyvacija, kai managementas prashikineja pinigus zibalui ir lektuvams kuriu niekam nereikia, o staff'as veliau priverstas uz tai "susimoket"? Beje, jei dirbt kokia stiuardese anksciau buvo normaliai apmokamas darbas, tai dabar praktiskai yra low-wage ir be perspektyvu ateityje. -- kthxbai.