> todėl, kad marketingistai sėkmingai praplovė masėms smegenis apie LCD "gerumą" Yra tiesos, bet visko ties tuo nesuvesciau. Marketingas yra labai svarbu, bet marketingas beveik niekada nelaimi vienas savaime. Asmeniskai, is mano patirties, maciau daug technologiniu "dvikovu" (technine iranga, programine iranga, programavimas...), kur "geresne" technologija pralaimejo. Bet dar nemaciau, kur butu pralaimejusi "nenugincyjamai geresne" technologija. Kaip taisykle, visada buna daugybe niuansu, abi turi rimtu trukumu, arba naudojimo komplikaciju. Tad mano manymu - "nenugincyjamai geresne" technologija visada laimes nepaisant jokio marketingo. Plazma turi daug "neigiamu" skirtumu su LCD, pripazinkim, - mirga, atspindi, reikia tamsos, truputi isdega, spalvos nera "sexy", statiniai vaizdai neatrodo taip "sexy" ir t.t. Zinoma LCD turi ju dar daugiau, bet ne tame esme. Esme, kad cia nera "nenugincyjamai geresnis" produktas, o tik "geresnis" arba "subjektyviai geresnis" priklausomai nuo paskirties. OLED yra, ir susivienodinus kainoms, neisivaizduoju jokio marketingo ar konspiraciju, kurios galetu taip sekmingai "suvalgyt", kaip "suvalge" plazmas.