Apie naudojimo ekonomiją nesunku pačiam pasiskaičiuot. Su tais pačiais kW šiuo metu dujom važinėt šiek tiek pigiau nei dyzeliu. Bet kitų niuansų yra... Reik vietos dujų balionui. Pas mane vietoj zapaskės. Balionas netrukdo, užtat zapaskė labai trukdo ;) O dujas važinėjant mieste tenka piltis kas 250 km. Tas užknisa. Su dyzeliu 500 km ramiai prasukčiau ;) Dyzelio trūkumas (nepaisant šiek tiek didesnių išlaidų kurui)... Ridos jų dažnai būna gausiai didesnės nei benzo. Tikimybė nusipirkt "už gerą kainą" pavargusį dyzelį IMHO gausiai didesnė nei pavargusį benzą + dujų įrangą. Labai subjektyvus Dyzelio privalumas, kad gausiai geriau valyt nei iš tiesų ;). Ir dar vienas privalumas - didžioji dauguma dyzelių (skirtingai nuo benzo) turbininiai. T.y. gali čipint ;) On 2010.09.03 14:46, Vytook's wrote: > Ekonomišumo atžvilgiu aptarnavimo ir remonto (neduokdie)