vairuojant tokios kombinacijos kaip ir neteko naudot, taciau servise man butent taip nustate motoro pagalves laisvuma. ta prasme vienas meistras ilindo i duobe, o kitas sedo prie vairo, uztrauke rankini, ijunge D, viena koja stabdi numyge, o kita po biski gaza spaude. kazkiuriuo momentu sukimo momentas imdavo versti pakankamai smarkiai motora, ko pasekoje girdisi bildesiai is pagalviu. nesakau, kad tai i nauda dezei, bet nemanau kad labai kenkia. aisku, jei ten gazas-dugnas tai koliziju galimybe smarkiai isauga. tiesa sakant neissivaizduoju, kaip tai gali pagelbeti vaziuojat? juk jei jau slidu, tam tikslui daugumas auto turi snaiges mygtuka, tipo zieminis rezimas (ten gal 3-ia pavaro laiko ar kazkas pan.). "MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message news:id40lg$tgr$1@trimpas.omnitel.net... > Pirma žiema su automatu. Ar yra kažkokių niuansų dėl ko negalima su > automatu vienu metu spaust gazą ir stabdį ? Kalba eina apie slidžią kelio > dangą, pliurza/sniegas/ledas.