fwd automato nevairaves, tik rwd, reiktu bandyt bet man atrodo cia igudziu riekalas, prireike keliu savaiciu kasdiniu treniruociu kad tai pavyktu, kai pavyko viskas taip paprasta atrodo. -- vyt/ / "Deivis" <deivis @ autos . lt> wrote in message news:idmb73$buf$1@trimpas.omnitel.net... > "svyt" wrote in message news:idlfrg$997$1@trimpas.omnitel.net... > > velgi, kam tas stabdis, taigi pakanka atleist gaza, priekis pasunkeja ir > sukteli kiek per daug i posuki, pasisuka galas (understyrina) tada > kontrini > vaira ir mini gaza, populiariausias su fwd posukiu iveikimas ralyje. As > cia > pries 10 metu prie spaudos rumu vaikam rodziau, nieks negalejo patiket kad > nenaudoju rankinio ar net stabdzio kaip lengvai fwd uzsimeta galas laiku > atleidus stabdy ir suktelejus vaira. > > -- > vyt/ / > > > nepakanka - tu ką aftamato nevairavęs? :) atleidus gazą priekis > nekontroliuojamai stabdo (t.y. nepajausi ką jis ten sukasi) ir todėl tas > pats lyg stabdytum priekiu. MindX teisus dėl pristabdymo nes tada > kontroliuoji akceleraciją kaip pas mechaninę su sankaba. > Dar vienas pvz. iš mano realybės pakeitus gyvenamą vietą - įvažiuoji į > apledėjusį kalniuką. Ties pačiu viršum reikia vos-vos, kad suktusi > priekiniai ratai nes perspausi ir neužvažiuosi išvis. Su AT nieko > nesijaučia - visai atleisi ir sustos, o jei ką tik užsivedęs esi šaltai > (ant "padsoso"), tai prasisuks. > > Dėl tavo pvz. vaikams - tinka kai yra bent vidutinis sukibimas. Konkrečiu > atveju turbūt dygliuotos padangos. > > > -- Deivis [persona], Vilnius > Accord '03 AT Sport > > > "Gedas" <stgedas_trinti@gmail.com> wrote in message > news:id55n5$5u0$1@trimpas.omnitel.net... >> "MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message >> news:id55ee$5f5$1@trimpas.omnitel.net... >>> Trumpai. Galioja priekiniams varomiems. Jei matai, kad posūkyje priekis >>> bega į priekį, neatleisdamas gazo, spustelni kaire koja stabdį (kiek >>> spustelti - ilgų treniruočių reikalas). Variklis kompensuoja priekinių >>> stabdžių jėgą, stabdžiai neutralizuojasi, priekiniai ratai "rieda" >>> garantuodami toje situacijoje maksimalų sukibimą. Galas tuo metu >>> blokuojasi, palengvėja(pasunkėja priekis), "bėga" į išorę ir nukreipia >>> mašiną posūkio kryptimi. >> >> >> Gal akivaizdu ir komentuot nereik, bet tikrai ta pastebejau vakar >> posukyje patekes ant leduko. Dazni trumpi stabdzio spustelejimai >> iskoregavo trajektorija. Mechanine. >> > > >