Dar ir ABS'ą tenka atjungt. "bomanz" <kazkur@taj.ten> wrote in message news:idllfv$j0p$1@trimpas.omnitel.net... > bomanz wrote: >> ufonaut wrote: >>> On 12/01/2010 03:56 PM, MindX wrote: >>>> Stabdo ir kitas, bet variklis galingesnis už stabdžius(stabdžiais tik >>>> prilaikoma), todėl abu ratai sukasi, ir kapanojasi lauk. Jei >>>> stabdžiais neprilaikoma, sukasi tik tas ratas kuris neturi/beveik >>>> neturi sukibimo. Su galiniais varomais padeda užtrauktas rankinis. >>> Pristabdysi maziau uzspausta rata, bet tiek pat pristabdysi ir kita, >>> labiau uzspausta. Tai is kur atsiras didesnis sukimo momentas tame >>> prispaustame rate? Jei kazkokiu budu stabdytum vien tik(arba labiau) >>> laisvaji rata, tada sutinku kad turetu veikti praktikoj. >> >> Diferencialas įdomus daiktas. Slystantis ratas sukasi du kartus greičiau nei kad >> suktųsi abu ratai. Todėl sukimo momentas ant besisukančio rato du kartus >> mažesnis nei ant neslystančio. Jei besisukantį ratą pastabdysi 20Nm sukimo >> momentu, nesisukantis ratas gaus 40Nm momentą. 20Nm pasiima stabdžiai, 20 lieka >> remtis į kelią. > > Tiesa su visokiom krūtom tačkom tipo Volkswagen nieko nesigaus nes paspaudus > stabdį kompas iš karto atjungia gazą :(