ok, zinosim teoriskai.. :)) praktikoje specialiai to nedarydavau.. nebent intuityviai:)))) del pusnu.. kazkaip dazniausiai buna sedimas ant pilvo.. ir stabdziai nelabai pades.. bet teorija aiski.. aciu :) "MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message news:id55ee$5f5$1@trimpas.omnitel.net... > Trumpai. Galioja priekiniams varomiems. Jei matai, kad posūkyje priekis > bega į priekį, neatleisdamas gazo, spustelni kaire koja stabdį (kiek > spustelti - ilgų treniruočių reikalas). Variklis kompensuoja priekinių > stabdžių jėgą, stabdžiai neutralizuojasi, priekiniai ratai "rieda" > garantuodami toje situacijoje maksimalų sukibimą. Galas tuo metu > blokuojasi, palengvėja(pasunkėja priekis), "bėga" į išorę ir nukreipia > mašiną posūkio kryptimi. > Su galiniais varomais atvirkščiai, kaire koja gali pagauti "pabėgusį" > priekį. > > Dėl pusnies. Kai žinia, daugumoje automobilių yra visiškai laisvas > diferencialas, todėl varantieji ratai sukibimo turi tiek kiek turi > mažiausiai sukibimo turintis ratas. Pvz jei pakelsi viena ratą ant > domkrato, sukibimo turėsi 0, iš vietos nepajudėsi, nors kitas ratas bus > ant žemės. Užstabdžius kaire koja stabdį, tu pakibusiam ratui suteiki > sukibimą (su stabdžių kaladėlėm), kurį jis perduoda kitam ratui. > > Su mechanine būdavo paprasta, automatas elgiasi bjauriau bet esmė, ar > tokiomis trumpalaikėmis perkrovomis nesudeginsiu kokio > hidrotransformatoriaus ar dar ko nors. > > "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message > news:id54ai$3it$1@trimpas.omnitel.net... >> na as nesu sportininkas.. tai papsakok placiau.. jei slysta priekis.. >> reikia >> stabdyti ir spausti gaza.. ar kaip? >> jei uzklimpsti irgi taip pat? papasakok placiau.. tikrai nezinojau tokio >> dalyko.. >> p.s. jei esi jau iprates stabdyt kaire koja.. tai dar gal nieko.. bet jei >> ne.. ir slystant pastabdytum kaire koja.. tai nemanau, kad padetum sau ir >> kitiems.. >> >> >> "MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message >> news:id53so$2sj$1@trimpas.omnitel.net... >>> Neteko žiemą susidurti su situacija, kai posūkyje neįvertini dangos >>> būklės >>> ir pradedi slysti į išorę (dažniausiai priekiu)? Ar ekstremaliose >>> situacijose paleidi vairą, užsimerki ir geriausiu atveju įsispiri į >>> stabdžius ? >>> >>> PS. dar kaire koja prilaikyti stabdį yra gerai lipant iš pusnies ar >>> šiaip >>> užklimpus vienu ratu. >>> PPS. Shlipsui to daryti prasmės nėra dėl to kad pas jį AWD. Jei būtų >>> AWD+turbo priežasčių būtų, bet kitos ir beveik išimtinai sportinės. >>> >>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >>> news:id52h3$q6$1@trimpas.omnitel.net... >>>> normaliai vaziuojant.. tavo klausimas netenka prasmes .. ir niekas >>>> nesuprato, kam tau to reikia.. o tu paaiskinai, kad kompensuoti priekio >>>> pabegima i isore.. kad cia be turbinines masinos taip daryti prasmes >>>> nera >>>> ir >>>> pan.. tai ir paklausiau ar sportininkas.. jei taip, tai nors nedaryk to >>>> mieste.. aiksteleje to daryti negalima... nebent ji spec tam skirta.. o >>>> kad >>>> viena karta uztempsi rankini aikstelej.. ar kad viena karta paspausi >>>> stabdi >>>> kartu su gazu tikrai nieko niekam neatsitiks.. o is tavo klausimo >>>> suprantu, >>>> kad tai galetu buti ne vienkartinis toks pedalu minkymas... >>>> p.s. turejau senute audi.. su automatu.. salta ant laisvu gesdavo.. tai >>>> budavo sunku sankryzose.. bet ilgainiui ismokau su kaire stabdyti.. o >>>> su >>>> desine apsukas palaikyti:) masina buvo sena.. beveik ne mano.. todel >>>> nebuvo >>>> labai gaila.. mire ne del greiciu dezes..:) >>>> >>>> "MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message >>>> news:id520c$vo3$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Čia kad mokėti kaire koja stabdyti turi būti afigenas sportininkas ? >>>>> Rankinį aikštelėje tampyti be LASF licenzijos irgi šiukštu, ane ? >>>>> >>>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >>>>> news:id50cp$t4j$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> pabegimai i isore.. be turbinos nera prasmes tai daryti ir pan.. >>>>>> o siai atsiprasau.. turejo buti "sportininkas".. nes tokiu klausimu >>>>>> tikriems nekyla.. juolabiau cia klausti.. >>>>>> "MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message >>>>>> news:id4vks$s03$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Kas sakė kad sportuoju? O jei sportuoju, kas sakė kad mieste ? >>>>>>> >>>>>>> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message >>>>>>> news:id4us3$qm8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> sportininkas.... gal nesportuok mieste... >>>>>>>> >>>>>>>> "MindX" <parduoduopelascona@gmail.com> wrote in message >>>>>>>> news:id4u8e$plf$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Kad kompensuoti mašinos priekio "pabėgimą" į išorę, kuris liaudyje >>>>>>>>> dar >>>>>>>>> vadinamas undestyras. tau su neturbininiu Subaru prasmės taip >>>>>>>>> daryti >>>>>>>>> mažiau. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Shlipsas" <shlipsasMESTI@dtiltas.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:id458k$1k6$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> na kaip pirmai ziemai su automatu tai gana uzhtikrinta tavo >>>>>>>>>> pozicija >>>>>>>>>> :DDD >>>>>>>>>> O kodel yr poreikis vienu metu spaust ir gaza ir stabdi? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> -- >>>>>>>>>> Shlipsas >>>>>>>>>> 865920307 >>>>>>>>>> Vilnius >>>>>>>>>> Subaru Impreza 2,0L '96 >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message >>>>>>>>>> news:id444d$k8$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Mano saugumu tu nesirūpink, geriau pasakyk, kas dėžei gali >>>>>>>>>>> atsitikti. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "ramunas" <doobas@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>>>> news:id41fg$u5v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> visu pirma su kaire stabdant iskrisi per priekini langa jei >>>>>>>>>>>> nebusi >>>>>>>>>>>> uzsiseges >>>>>>>>>>>> dirzo ... visu antra supisi deze .... >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:id40lg$tgr$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> Pirma žiema su automatu. Ar yra kažkokių niuansų dėl ko >>>>>>>>>>>>> negalima >>>>>>>>>>>>> su >>>>>>>>>>>>> automatu vienu metu spaust gazą ir stabdį ? Kalba eina apie >>>>>>>>>>>>> slidžią >>>>>>>>>>>>> kelio >>>>>>>>>>>>> dangą, pliurza/sniegas/ledas. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>> >>>> >>