bomanz wrote: > ufonaut wrote: >> On 12/01/2010 03:56 PM, MindX wrote: >>> Stabdo ir kitas, bet variklis galingesnis už stabdžius(stabdžiais tik >>> prilaikoma), todėl abu ratai sukasi, ir kapanojasi lauk. Jei >>> stabdžiais neprilaikoma, sukasi tik tas ratas kuris neturi/beveik >>> neturi sukibimo. Su galiniais varomais padeda užtrauktas rankinis. >> Pristabdysi maziau uzspausta rata, bet tiek pat pristabdysi ir kita, >> labiau uzspausta. Tai is kur atsiras didesnis sukimo momentas tame >> prispaustame rate? Jei kazkokiu budu stabdytum vien tik(arba labiau) >> laisvaji rata, tada sutinku kad turetu veikti praktikoj. > > Diferencialas įdomus daiktas. Slystantis ratas sukasi du kartus greičiau nei kad > suktųsi abu ratai. Todėl sukimo momentas ant besisukančio rato du kartus > mažesnis nei ant neslystančio. Jei besisukantį ratą pastabdysi 20Nm sukimo > momentu, nesisukantis ratas gaus 40Nm momentą. 20Nm pasiima stabdžiai, 20 lieka > remtis į kelią. Tiesa su visokiom krūtom tačkom tipo Volkswagen nieko nesigaus nes paspaudus stabdį kompas iš karto atjungia gazą :(