"Nesuvaldžius" tai turėjau galvoje kad kai mašina čiuožia skersa arba galas lenkia priekį... :) Visokie stabdymai ir gazavimai stebuklo tikrai nepadaro. IMHO galima išspausti max 30% didesnį greitį nei paprasčiausiai pasukus vairą. Tarkim reali situacija. Greitis virš 50km/h, įvažiuojam į posūkį, sukam vairą, bet mašina toliau čiuožia tiesiai. Reikia turėti pakankamai patyrimo, kad sugebėti nustatyti, ar visi žinomi triukai padės įsipaišyti į posūkį. Patyrimas turi būti įgytas prie didelių greičių. Slydinėjimas aikštelėje ant 30-40km/h gerokai skiriasi nuo slydimo kai greitis 70km/h. Jei vertindami situaciją suklysim, pilnu greičiu lėksim nuo kelio. Jei pasiseks- lėksim priekiu, nuo sužalojimų saugos visokios deformacijos zonos, diržai ir airbag'ai. Jei lėksim šonu pasiseks daug mažiau. Todėl ir siūlau spausti stabdį ir nesukioti vairo. Tada situaciją gelbėja ABS elektronika, kuri efektyviai išnaudoja visus keturis ratus. Pasiseks- greitis nukris anksčiau nei baigsis kelias. Tada pasukam, pasakom 'fu ble' ir važiuojam toliau. Kestas wrote: > O man pagavus 'understyra' kai labai slidu geriausia sekasi > paprasciausiai ismynti sankaba ir duoti ratam laisvai suktis. Daug > greiciau priekis pagauna sukibima nei su visokiais stabdymo triukais. > > "bomanz" wrote in message news:ie7hl3$jks$1@trimpas.omnitel.net... > > svyt wrote: >> be praktikos geriau isvis neslyti, teoriskos zinios nieko nepagelbes >> paslydus.manop patarimas pakankamai paprastas, bet reik turet ramius >> nervus, >> juolab kelkrastyje buna ne toks slidus sniegas, nedaug virsyjus greiti >> tai >> yra efektyviau, daug virsyjus nepades niekas. > > Kiek teko čiuožinėti su mašina, nesuvaldžius iš tikrųjų efektyviausias > variantas > spausti iš visų jėgų stabdį ir palikti darbą ABS'ui.