Deja nepakanka. Ir vien atleidęs gazo galinių ratų neužblokuosi. Ir ralistai, visi kaip vienas minko stabdį kaire koja posūkiuose. Ir stabdžių stiprintuvą atsijungia dėl tos priežasties. "svyt" <transportas@zebra.lt> wrote in message news:idlfrg$997$1@trimpas.omnitel.net... > velgi, kam tas stabdis, taigi pakanka atleist gaza, priekis pasunkeja ir > sukteli kiek per daug i posuki, pasisuka galas (understyrina) tada kontrini > vaira ir mini gaza, populiariausias su fwd posukiu iveikimas ralyje. As cia > pries 10 metu prie spaudos rumu vaikam rodziau, nieks negalejo patiket kad > nenaudoju rankinio ar net stabdzio kaip lengvai fwd uzsimeta galas laiku > atleidus stabdy ir suktelejus vaira. > > -- > vyt/ / > > > "Gedas" <stgedas_trinti@gmail.com> wrote in message > news:id55n5$5u0$1@trimpas.omnitel.net... >> "MindX" <mindx@mindx.mindx> wrote in message >> news:id55ee$5f5$1@trimpas.omnitel.net... >>> Trumpai. Galioja priekiniams varomiems. Jei matai, kad posūkyje priekis >>> bega į priekį, neatleisdamas gazo, spustelni kaire koja stabdį (kiek >>> spustelti - ilgų treniruočių reikalas). Variklis kompensuoja priekinių >>> stabdžių jėgą, stabdžiai neutralizuojasi, priekiniai ratai "rieda" >>> garantuodami toje situacijoje maksimalų sukibimą. Galas tuo metu >>> blokuojasi, palengvėja(pasunkėja priekis), "bėga" į išorę ir nukreipia >>> mašiną posūkio kryptimi. >> >> >> Gal akivaizdu ir komentuot nereik, bet tikrai ta pastebejau vakar posukyje >> patekes ant leduko. Dazni trumpi stabdzio spustelejimai iskoregavo >> trajektorija. Mechanine. >> > >