"Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:ihsrbd$qhv$1@trimpas.omnitel.net... > Labai paprastai pas tave viskas gaunas - kaip pas CSI filmukus. O > praktiskai gausis, kad visi skaiciukai pateks į paklaidos intervalus. Tai as ir kalbu labiau apie teorine puse, o pas mus jei galima nedirbt, tai ir nedirbs niekas (nebent tas is galo policijos sefo sunus bus)... >Priedo - ne visada esant poreikiui ekstremaliai stabdyti iskart uzsidega >stop signalai. > Kad to neivertino vaziuojantis ish galo - jo problema. todel geriausiu atveju vaziuojanciam is galo, turetu but abipuse kalte, o ne visiskai kaltas tas pas kuri neveike stopai... > > "Ignas" wrote in message news:ihsqau$pmh$1@trimpas.omnitel.net... > > imant prielaida, kad stopu neveikima irodem su video medziaga: > 1. pagal leidziama greiti ivykio vietoj ir esama kelio bukle (turetu but > ivykio suvestinej aprasyta) nesunku nustatyt > 2. matysis video (ko gero pagal proporcijas bus galima tiksliai nustatyt) > 3. cia jau kas gausis, tas gausis > 4. nemanau kad butu sunku teoriskai apskaiciuot pagal vidutine zmogaus > reakcijos trukme arba mokslines istaigos tai galetu net padaryt bandymo > budu... > visgi skirtumas yra ar reaguoji i sviesos signala ar i besikeicianti > atstuma > tarp taves ir prieki vaziuojancios auto ir tikrai nemenkas...