nu važiuoji ant 130 ir tave pasiveja fūra ir kabo per 100 metrų. tu kali per stabdžius. esant tokiam greičiui, garantuoju kad net veikiantys stopai negelbės. arba tu stabdai su motociklu ir veikiančiu stopu, o iš paskui stabdo perpuvęs 1984 metų pasatas. čia tiek galima teoremų išvest, kad atrodys jog geriau būti negimus, nes aplink vien smurtus ir purvas ir apgavystės. p.s yra juk ten kažkokios standartinės formulės, kurios rekomenduoja laikytis kažkokio tai minimlaus atstumo, esant vienokiam ar kitokiam grečiui. "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:ihtvm9$qso$1@trimpas.omnitel.net... > Koks stabdymo pagreitis pas kalusi per stabdzius? > Per kie laiko buvo pradeta stabdyti/manevruoti nuo kalimo per stabdzius? > Per kiek laiko butu pradeta stabdyti/manevruoti, jei butu veike stopai? > > Iskart galiu pasakyti galimus varantus. > > Per stabdzius kalta labai stipriai - su visokiais ABS'ais, ant sauso > asfalto, geromis padangomis. Tokiu atveju atstumas buvo toks mazas, kad > stopu suveikimas -nesuveikimas nieko nebutu padejes. > Stabdyta smarkiai, proto ribose. Isvada bus, kad vairuotojas prie tokio > atstumo ii priekyje esancios transpoto priemones turejo pakankamai laiko > stabdymui - manevrui. Kodel jis to nepadare - jo problemos. > > Tavo reikalas - tureti tokius skaicius, kad patektum i tarpa tarp tu > dvieju variantu. Problema tame,kad jie del paklaidu dazniausiai > persidengia ir niekas skaiciavimu centimetru tikslumu neuzsiimines. Nu > taip, taip - cia Lietua, visi tinginiai, bla bla bla. Bet tada Lietuva - > visas pasaulis. > > "Ignas" wrote in message news:ihttup$npd$1@trimpas.omnitel.net... > > Situacija: vaziuoji autostrada ~130, prisiveji vaziuojanti ~120, laikais > 100 > metru atstumo, nes jus lenkia antra juosta ~140, tas kuris vaziuoja ant > 120 > kala per stabdzius ir pas ji neveikia stopai... >